• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Zodiac Sea Dragon

Ruskprick

Panerai
2-Faktor
Pris
2100
Returpolicy
Ingen retur (om inte överenskommet innan köp)
Bilder Skickat
  1. Ja
Haj!

Dags att damma av den här gamla annonsen som jag ångrade 2015 :angel: Har varit min sommarklocka länge nu men ersatts av en SKX009.

Zodiac Sea Dragon, ref ZO2212. Dvs orginalet och inte re-issue.

Fullset enligt bild nedan, allt utom kvitto. Boxen är lika MAFFIG som klockan! Utöver orginal gummi (väldigt mörkblått, går mot svart) så ingår också en 22mm aftermarket länk!

Klockan är i gött beater-skick och säg till om ni vill ha specifika bilder innan köp.

Priset hamnar på 2100:- och då ingår spårbar frakt.
allt.jpg

face.jpg


Retur endast om något ovan inte stämmer, eller om du kan bevisa att du någonsin blivit bortförd av utomjordingar.
Kan eventuellt tänka mig byte mot något annat skoj i storleken 40-44mm.
 
Senast ändrad:
Topp