• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Zodiac Seawolf (bakelit)

marconimotet

Diamant
2-Faktor
Pris
6500
Returpolicy
Enligt överenskommelse
Bilder Skickat
  1. Ja
I vanlig ordning har jag köpt på mig för mycket vintage och behöver därför släppa den här pjäsen, en fin och udda vintage Zodiac Seawolf.

Både tavlan och bakelit-bezeln är i riktigt fint skick. Boetten är i ärligt gott skick, såsom följer av bilderna. Klockan mäter 35 mm exkl. den signerade kronan och tar 18 mm mellan luggarna. Ropades nyligen hem av mig via auktion i Sverige för 8 600 inkl. provision och frakt. Klockan är emellertid trög i uppdraget och tappar någon minut per dygn. Säljes därför med okänd servicehistorik och rekommendation om service vid daglig användning. Med anledning härav sätter jag priset till 6 500 kr för en snabb affär.

Dessa florerar mest i USA, därför brukar de vara dyra att köpa in till Sverige pga. att tullavgifter och frakt tillkommer. Här har du ett fint ex med fantastisk tavla till bra pris. Säljes head only.

Klockan finns i Stockholm. Kan skickas med rekad frakt som bekostas av köparen.

För referenser, se https://klocksnack.se/threads/marconimotet.23173/
E6ED9D4A-14F8-45BA-A417-BD70D9CBBCF2.jpeg

20190819_194713.jpg

20190819_194706.jpg

20190819_195126.jpg

20190819_195119.jpg

20190819_195047.jpg

Tillbaka
Topp