• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad ZODIAC Super Sea Wolf 53 Compression

Pohlaren Eric

Jaktledare
Pris
8500
Returpolicy
Nix, under garanti och funktionstestad
Bilder Skickat
  1. Ja
ADF13054-15EC-43DF-9006-F224D252F104.jpeg
De som är intresserade vet att det är allmänt jävligt krångligt att få tag i en AD Zodiac som svensk.
Dessutom är dom ofta slutsålda och... ja det är allmänt krångligt att gilla Zodiac.
Detta är den senaste varianten av 53 Compression.
Nya verket STP3-13. Nya bezel med den fjärde dekompressions markeringen på plats. Nytt nylle givetvis och den ballaste strapen de gjort.
Denna klockan kommer inte via några suspekta kanaler utan är uttagen 31 januari 2018 från Topper. Så garanti finns.
Det är sannolikt den enda i Sverige. Den är i mycket, mycket bra skick då jag använt den lite.
Som ni säkert förstår ingår box och rubbet. Var för lånad bild? Jag är lat.
Resten kan vi ta över telefon och mail.
Specen hittar ni på nätet om ni är halvintresserade.
Som vanligt slipper jag helst er som är petiga, snåla och omständiga. Jag har så taskigt med tålamod för sådana kvaliteer att det mest blir en obehaglig upplevelse för båda. Så blir du alldeles orolig av denna annons, move along. Det finns gott om trådar att gråta ut i här på KS.
För er glada skitar som litar på folk och gör en affär till en positiv upplevelse väntar som alltid sköna bonusar.

Förresten: undantagsvis kan byta vara aktuellt. Det är Zodiac som gäller.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp