• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Zorin

Zorin

KS Explorers Club
2-Faktor
För referens. Skriv gärna om mig som köpare/säljare om ni gjort klockaffärer med mig.
Tack!
 

Fujoor

Patek
2-Faktor
Köpt en gshock av Zorin. Snabba svar. Skickade snabbt. Han betalade t.om för försäkrad frakt utöver vad som var överrenskommet. Helt klart GG. Skulle inte tveka att göra affärer igen.
 

Orlok

Omega
2-Faktor
Köpt en Luminox av Zorin. Inga problem med något. Bra kommunikation, snabb leverans och ett av det mest vältejpad paket jag fått. :)
En bra pojk helt enkelt.
:cool:
Orlok
 

Elvis82

Cartier
2-Faktor
Förmedlade kontakt åt en vän (ej ks medlem) som köpte en Rolex av @Zorin. Affären gjordes F2f mellan min vän och zorin och det var helt igenom en smidig affär.
 

Cado

Breitling
Köpte en Rolex Datejust 41.
En snabb och smidig affär, rekommenderas till 100%. Även en mycket kunnig herre. Stort Tack
 

Jakob Häll

Cartier
Fick precis hem en Seiko av @Zorin och hela affären gick hur smidigt som helst. Mycket tillmötesgående och trevlig och snabb på att skicka. Paketet var även extremt välpaketerat och vältejpat.
Rekomenderar till 100%!
 

Time is now

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Gjorde ett byte med @Zorin f2f. Bra kommunikation, perfekt beskrivning av uret och mycket trevligt bemötande.
Gör gärna affär igen, 100%GG
 

livinl0ud

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt god doft till @Zorin på distans. Blixtsnabb betalning. Gott snack. En mycket smidig affär vägen. Rekommenderas varmt. 💯% GG min bok!
 

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Köpt världens coolaste band till min Enzo av bäste @Zorin. En av de trevligaste jag haft kontakt med på KS och givetvis 100% Goodguy!
 
Topp