• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Zozoo

Maggansman

Omega
2-Faktor
Köpt en klocka av herren med delbyte i 80k klassen. Det kunde inte ha gått smidigare. Detta blir bara en bekräftelse/upprepning av tidigare GG referenser. Luta dig bakåt och känn dig trygg när du gör affärer med @Zozoo

Kommer säkerligen blir fler framtida affärer 👌🏼
 

Snårtas

Rolex
Sålt en Tudor på distans till @Zozoo. Inget att anmärka på - snabb och rak förhandlare, snabb på överföring och snabb återkoppling på genomförd affär efter mottagen leverans. Solklar goodguy.
 

Mr.Johansson

Cartier
2-Faktor
Vi gjorde en bytesaffär över distans med varrandra,

Klockan var som den var beskriven och kom fram dagen efter vi var överens om att genomföra affären! 100% GG

Supernöjd!
 
Köpt ett gummiband till min Omega av @Zozoo . Precis som alla i tråden skrivit så var affären supersmidig. Trevlig kille och tydlig kommunikation hela vägen som skapar en känsla av en trygg affär. 100% GG
 

CptSlow

Rolex
2-Faktor
Gjorde en affär på distans med @Zozoo och kan varmt rekommendera honom. Klockan exakt som beskriven och snabb och tydlig kommunikation hela vägen. 100% goodguy!
 

lord_hw

Omega
@Zozoo svarade på en köpes-annons jag hade ute om ett omega-viklås och band. Swishade samma veva och dagen efter låg det innanför dörren! Grym kommunikation och helt enligt beskrivning och bilder.

Extra glad att Zozoo paketerade så väl! Hunden var snabbare än mig till dörren men bandet klarade sig 😅
IMG_5672.jpeg
 

Watchie

Patek
2-Faktor
Inge konsigt att @Zozoo har 6 sidor GG, inte den första eller sista dealen med denne eminent trevlige herre, allt gott , 100% GG, hoppas vi hörs om ny affär snart 😊👍
 

FranzJaeger

Omega
Pledge Member
2-Faktor
Bytt två klockor mot en på distans med @Zozoo - en exemplarisk affär rakt igenom, trevlig kommunikation och klockorna anlände väl förpackade dagen efter att vi gjort upp 👍🏻 100% GG
 

OskuH

Omega
Smidig bytesaffär på distans med @Zozoo, bättre eller trevligare kommunikation kan man inte kräva. Klockan kom snyggt paketerat och i lovat skick. Bara positivt att komma med här, 100% GG 👌
 

CeDDan

Omega
2-Faktor
Köpte ett band på distans @Zozoo . En rakt igenom trevlig affär. Klantade till det lite men @Zozoo var så behjälplig. 100GG. Gör gärna affärer med vederbörande igen.
 

Hammars

Omega
Köpt en klocka av Zozoo och är mycket nöjd med bemötandet och hur han skötte affären. Han är väldigt noggran och tog sig tid att vänta på mig och svara på alla mina frågor och funderingar. Jag hoppas vi kan göra affärer längre fram igen och jag rekomenderar verkligen Zozoo som säljare.
 

MicSeh

Omega
Köpt gummiband av @Zozoo , kommunikationen gick hur smidigt som helst och bandet skickades snabbt. 100% GG, skulle gärna göra fler affärer med denna KSare 👍🏻
 
Topp