• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes/Bytes Zulu, Nato, Mesh

Hej!
Rensar lite i bandlådan för att göra mig av med det jag inte använder.

1. Svart 18 mm Zulu.
Helt oanvänt. Fick detta med då jag beställde ett annat band men har ingen klocka med 18mm som det passar till. 75 kronor skickat.

2. Svart 22 mm Nato.
Använt 1 dag (då jag mestadels var hemma). Säljes/bytes eftersom jag redan har flera andra svarta band. Bra kvalitet. 75 kronor skickat.

3. Mesh 22 mm. SÅLT (eller bytt rättare sagt)
Riktigt skönt och fint mesh som jag köpte för någon månad sen här på forumet. Är använt i hemmet 2-3 dagar och har någon liiiiiten hairline på spännet som syns om du verkligen verkligen vill se den. Smart funktion för att ställa in längden och sitter riktigt bra men jag tycker inte riktigt att det passar till någon av mina klockor. 125 kronor skickat.

Kan även vara aktuellt med byten till 22 mm nato/zulu i färgerna orange/oliv/khaki/mörkgrön/sand/beige. Även öppen för andra förslag, hör av dig bara med vad du har. :)

Retur: Jag är aldrig omöjlig. En hederssak från båda håll.
DSC_0098.JPG

DSC_0097.JPG

DSC_0099.JPG
 
Senast ändrad:
Topp