• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

M26

M26

Rolex
2-Faktor
Alla som handlat med mig är välkomna att lämna sitt omdöme här.

Tack för er tid!
 
Senast ändrad:

squba

Omega
Köpte en klocka på distans och betalade i förskott. Inga som helst problem. Snabb leverans, väl dokumenterad annons och välpackad. 100% GG.
 
  • Like
Reactions: M26

sherwan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Trevlig överraskning av att personen var intresserad av några klockor jag hade ute till försäljning.
Visar sig att det är en man känner privat och finns inget ont om personen att säga. 150% Goodguy och går i god för honom.
Väldigt trevlig och sympatisk person.
C3313772-441F-4C18-8DC6-1DDB6C05C3E1.jpeg


Vi satt och prata i timmar om klockor och livet i övrigt då vi inte har träffat på varandra på några år.

Klockorna då?
Slutade med att han köpte ena klockan första dagen och hör av av sig dagen efter och köper även den andra. Prisklass 50 för båda.
 
Senast ändrad:
  • Like
Reactions: M26

Eltayeb

Breitling
Jag köpte min Seiko Presage SARY085 av M26. Han var väldigt artig och trevlig när jag först tog kontakt med honom. Det kändes säkert och bekvämt att göra affär och paketet var väldigt säkert inslaget med bubbelplast på insidan och flera lager av stötskydd utanför själva klocklådan. Har varit ett nöje att göra affär med M26, 110 % GG!
 
  • Like
Reactions: M26

vonbahr

Har fått baka en pizza på menyn
2-Faktor
Mycket trevlig att göra affär med. Jag köpte en klocka och fick den levererad till mig. Goodguy, rekommenderas.
Lycka till
//Björn
 
  • Like
Reactions: M26

MrJazze

Panerai
2-Faktor
Vi nådde inte fram till affär denna gången men jag fick ett mycket bra bemötande av M26 vilket är väl värt att uppmärksamma. Tack för det @M26 och lycka till med försäljningen! :)

Jazze
 
  • Like
Reactions: M26

Göteborgare

Cartier
Köpte en Seiko av M26. Väldigt nöjd! Trevligt bemötande. Dagen efter jag fört över pengarna kunde jag hämta ut klockan i Göteborg. Den var som beskriven och väldigt välpaketerad. Kan rekomendera M26!
 
  • Like
Reactions: M26

Baramats

Audemars
2-Faktor
Köpte en Armidd A12 av M26 och affären gick imponerande smidigt och bra. Snabb och trygg leverans med bra packat paket. Skulle utan tvekan handla igen av @M26 verkligen good guy.
 
  • Like
Reactions: M26

VintageJesus

Cartier
2-Faktor
Fick hem min guld stålis idag (casio) av M26. Allt var hundra och bra affär hela vägen. Toppen trevligt bemötande och allt var fint.
Absolut goodguy.

// Oskar
 
  • Like
Reactions: M26

EssexX

Panerai
2-Faktor
Spontanköpte G-Shock F2F och allt var klart på en timme från initial kontakt. En högt rekommenderad goodguy jag gärna gör affär med igen.
 
  • Like
Reactions: M26

mr.elcar

Cartier
2-Faktor
Fick precis hem en oanvänd Gruppo Gamma av @M26. Fin klocka, trevlig kille. Trevlig kommunikation och snabb postgång. Alla tummar upp. Gör gladeligen affärer igen! :)
 
  • Like
Reactions: M26

parasec

Rolex
2-Faktor
Fördubblade mitt innehav av mikromärkesklockor efter ett köp ifrån denne mycket trevlige forummedlem. Jättetrevliga, öppna och ärliga konversationer följdes av en väldigt smidig affär och en välpaketerad klocka som jag är väldigt nöjd med.
Vill påstå att detta är mtt trevligaste och smidigaste köp hittills på KS.
Här har ni en Goodguy till 200%.
 
  • Like
Reactions: M26

M26

Rolex
2-Faktor
Fördubblade mitt innehav av mikromärkesklockor efter ett köp ifrån denne mycket trevlige forummedlem. Jättetrevliga, öppna och ärliga konversationer följdes av en väldigt smidig affär och en välpaketerad klocka som jag är väldigt nöjd med.
Vill påstå att detta är mtt trevligaste och smidigaste köp hittills på KS.
Här har ni en Goodguy till 200%.
Tack snälla för de goda vitsorden, hoppas du får mycket nöje med din nya klocka :)
 

Aracus

Breitling
Goodguy!
Klockan jag köpte stämde bra överens med bilder och presentation som angavs i annons.
Enormt trevlig och tillmötesgående säljare med välpackad snabb leverans.
Rekommenderas!
 
  • Like
Reactions: M26

levman

Cartier
Har under dagen slutfört en affär med M26, vilken kille. Erbjöd fri rekommenderad frakt men då PostNord bara försäkrar upp till 10 000 kronor så erbjöd han sig att svänga förbi jobbet mitt för personlig leverans av klockan.

Efter lite gott snack så löste vi allt snabbt och hela upplevelsen var väldigt trevligt. Har inget annat än positiva saker och säga om M26, total GOOD GUY!
 

chrs

Cartier
Köpte en Borealis bronsare av @M26. Mycket nöjd med både klocka och affären! Hur lätt som helst och väldigt snabb i svar och fick iväg klockan inom ett par timmar. 100% GG, gör gärna affär igen!
 
  • Like
Reactions: M26

Torulf

Cartier
Köpte en Oris Diver Sixty Five Bico av @M26 . Jag var till en början lite skeptiskt till hur grabben lyckats roffa åt sig en redan, då samtliga AD's jag pratat med skulle få den först om några veckor. Men efter ett seriöst och trevlig bemötande så valde jag att göra affär vilket jag är väldigt glad för.

Allt sköttes extremt smidigt och smärtfritt och redan vid lunch dagen efter kunde jag hämta paketet. 100% Good guy!
 
  • Like
Reactions: M26

thds

Breitling
Köpte min första klocka här av @M26 och det gick som en dans! Ytterst trevlig kille, kommer definitvt återkomma!
100% GOODGUY!
 
  • Like
Reactions: M26

StellanA

Omega
Trevligt klocksnack med M26 idag. Tyvärr blev det ingen affär då klockan var lite för stor för mina handleder men jag kan intyga att han är 100% Good Guy.
 
  • Like
Reactions: M26

Olipheus

Rolex
2-Faktor
Rekordsnabb affär med betalning och skickat paket inom 6h över internetkommunikation! Pålitlig och trevlig, mycket bra bilder på klockan så det gick göra en upplyst affär. Bara gott att säga om @M26 ! Tack för en god affär!
 
  • Like
Reactions: M26

SvenD

Cartier
2-Faktor
Idag begav jag mig på en lång resa från den södra delen av huvudstaden för att besöka trakterna i norrort där jag träffade @M26 för att förvärva ett ur. Klockan i fråga var i toppskick och över förväntan. M26 tog även fram sin stora verktygslåda och ställde in länken till rätt storlek. Stort tack för en trevlig affär och klockträff. En goodguy som rekommenderas varmt.
 
  • Like
Reactions: M26

Nilas

Patek
2-Faktor
Sålde en Spinnaker Croft till @M26
Snabb betalning och trevlig på alla sätt.
En Goodguy som jag varmt kan rekommendera.
 
  • Like
Reactions: M26

FOQ

Audemars
Jag diggar @M26
Alltid lika trevlig att prata med över trådar och även trevlig via PM. Jag har köpt en en Vostok Classic av M26. Har inte fått klockan ännu, men har inga som helst problem med att skriva att han är strålande person! Affären i sig var supersmidig: han är väldigt mån om att ge så mycket information som möjligt, vilket alltid underlättar distansaffärer.

Edit: Har nu fått klockan. 100% korrekt beskriven. Absolut nyskick på klockan. Paketet den kom med var typ Tjernobyl säkrad! Supernöjd.
 
Senast ändrad:

parasec

Rolex
2-Faktor
Ännu en smidig och genomtrevlig affär med denne gentleman. Blixtsnabb leverans och otroligt välpaketerat.
Stort tack @M26! Står fast vid att detta är en Goodguy till 200%.
 
  • Like
Reactions: M26

bluesdog

Cartier
köpte en Squale GMT pepsi utav
@M26 förra veckan och överlämnandet i Stockholm gick
smidigt, väldigt trevlig kille Sigge
och verkar vara kunnig, jag är väldigt
nöjd med klockan !
Stort tack Sigge
 
  • Like
Reactions: M26
Topp