• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

M26

Ericcoua

Breitling
Köpte precis min första klocka av Sigge och kommer definitivt vilja köpa fler i framtiden!
Snabb leverans och perfekt paketering. Är extremt nöjd med mina nya Tissot PRX.
10/10 på både klockan och säljaren.
 
  • Like
Reactions: M26

LoveL

Rolex
2-Faktor
Återigen har jag och @M26 gjort affär. Denna gång sitter nu en strålande trevlig Gruppo Gamma på min arm. Som alltid; tack för en utmärkt affär, trevligt snack och gofika! 110 % GoGubbe for sure! 🥳😍😘
 
  • Like
Reactions: M26

TerryTee

Audemars
2-Faktor
Vet inte hur många affärer jag gjort med @M26 nu, men det spelar ingen roll. Förmodligen Klocksnacks trevligaste person och en hyvens herre, köpt ännu en klocka av honom och allt var givetvis som utlovat. 100% GG, vi kommer garanterat göra fler affärer!
 
  • Like
Reactions: M26

chezz81

Cartier
2-Faktor
Köpte en Gruppo Gamma av @M26 idag. Mycket trevligt klocksnack över fika.
Väldigt smidig affär och klockan känns toppenbra.
 
  • Like
Reactions: M26

LoveL

Rolex
2-Faktor
Alltså denne livsfarligt trevlige klockbroder @M26 har erbjudit en generös dubbel som jag inte kunde motstå! Tack min vän! ❤️ Här handlar du säkert, mycket prisvärt och farligt trevligt! 1000% GG! 😘
 

URsinne

Audemars
2-Faktor
Köpt en fin Traska Commuter av M26 i en särdeles trevlig affär. Svarade tålmodigt på frågor, skickade jättesnabbt och packat i världsklass.
Kan inte bli bättre!
 
Topp