• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex GMT tråden 👊🏼…

Samson32

Cartier
2-Faktor
😁👋
IMG_3724.jpeg
Jäkla bra 👍
 

Vardek

Cartier
2-Faktor
IMG_7325.jpeg

76 dagar sen jag köpte denna goding, och lika länge har den tickat på sen jag ställde den senast. Har tappat 32 sekunder sen dess och det är väl lite störigt, hade hellre sett att den fortat, men ändå bra precision😍

0,4 sekunder per dag eller vad det är får man ändå tåla. Det är ungefär den avvikelsen jag har också fast min fortar sig istället. Fantastiskt fin klocka, posta på med bilder! 😍
 

svampen37

Cartier
2-Faktor
Är det någon som fått möjlighet att plocka ut en Pepsi på sistone? Har förstått att tillgången är helt strypt sen typ november -23 och spekulationer om att den kommer bli discontinued.
 

Bonumm

Panerai
Runt 200, dvs lite billigare än de verkar ta i Sverige men ingen jätteskillnad, just pepsin har blivit rätt dyr här också, jag kunde köpa en Starbucks för 140 av samma handlare.
Har för mig de skulle ha 72k Diram = 203k sek för en ny en i Abu Dhabi som jag klämde på. Så norr om 200k stämmer ju rätt bra. Det var rätt dyrt och svårt att hitta något till bra pris tyckte jag.
 
Topp