• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Åsikter om Rolex Milgauss?

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Klart en underskattad klocka tycker jag, gillar alla referenser utom den senaste med blå tavla, av dom andra tre så säger jag att GV Milgaussen vinner före den svarttavlade och på tredje plats den med vit tavla. Beträffande priset så ligger GVn något högre än dom andra, men från 35k och uppåt skulle jag säga beroende på skick och vad som följer med som tillbehör.

Här är min grönglasade Milgauss!
1 - Kopia.jpg
DSC_9554.JPG
DSC_8404.JPG
DSC_1394.JPG
 

poormans

Rolex
gillar den med grönt glas, lite kul att de ett tag var så heta att man fick bra mkt mer än list pris för dem, Bara tack vare ryktet att glasen slutat producerats och just den kombon skulle utgå
 

sir alex

Panerai
Gillar den på bild men provade den på Krons Ur idag och den kändes inte alls särskilt kul. Lite besviken men samtidigt skönt att kunna stryka den från ens köplista.
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Har aldrig lämnat något avtryck men när man ser den i montern lagom ljummen, tycker jag den är cool som Sören!
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Jag gillar modellen, speciellt den vita. Den är lite rufsig för att vara en Rolex, en outsider, hippien i Rolexfamiljen. Alla familjer har en som avviker från gruppen. Jag gillar den.
 
  • Like
Reactions: SFS
Topp