• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

(äntligen) fredag!

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Alla som postar i fredagstråden kan väl anstränga sig så mycket som en dagsfärsk bild?? Hur svårt är det?

image.jpg

Du tycker inte att du säger emot dig själv?

Från en annan fredagstråd:
jjj.jpg

JAkob.jpg

https://klocksnack.se/threads/freda...-morgon-trött-ricvin.12978/page-2#post-232302


Jag ska iaf bättre mig men att du klaga på folk när du själv gör exakt samma sak förstår jag inte? Hädanefter kommer det komma helt färska bilder från mig! :)
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Visst är det fredag och skön stundande helg, njuter denna och vill inte riktigt skiljas från den men nytt på ingång så jag hoppas någon kniper den snart;)


image.jpg
 

laketwig

Patek
2-Faktor
Som jag har längtat efter den här fredagen ... :p

Byter ju veckans klocka på fredagen efter jobbet. När jag fick hem länken till min Sinn var det mitt i en Sinn-vecka, vilket innebar att jag bara hade den ett par dagar innan den skulle in i windern igen. Nu jävlar ska jag njuta oavbrutet i en hel vecka ...

Dessutom vill Aboynamedsue gärna se den igen ... ;)

Sinn 2014-03-07.jpg
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Du tycker inte att du säger emot dig själv?

Från en annan fredagstråd:
jjj.jpg

JAkob.jpg

https://klocksnack.se/threads/freda...-morgon-trött-ricvin.12978/page-2#post-232302


Jag ska iaf bättre mig men att du klaga på folk när du själv gör exakt samma sak förstår jag inte? Hädanefter kommer det komma helt färska bilder från mig! :)


I oktober ja, det är ett halvår sen... Sen var det jabla som påminde mig om att det är rätt så trött så då slutade jag göra så!
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
I oktober ja, det är ett halvår sen... Sen var det jabla som påminde mig om att det är rätt så trött så då slutade jag göra så!

Tyckte bara det var konstigt att du drev på om att det ska vara färska bilder när du själv inte postade färska bilder.

MEN jag är helt med dig, det är mycket trevligare att se helt färska bilder i ''Fredagstråden'' och jag tycker att det nästan ska vara lag på det!

Ha en fin helg Jakob och alla andra KSare så ser vi till att nästa fredagstråd blir fylld med endast nytagna bilder! :)

Edit: Nytagen bild!
image.jpg
 

jabla

Sarlacc
Jag har blivit omnämnd här för mina åsikter om nytagna bilder så nu förtydligar jag min åsikt: dagens klocka alternativt fredagens klocka för mig är en NYTAGEN BILD på klockan ifråga, på armen eller i annan miljö. Allt annat passar säkert bra i andra trådar.
Om trådskaparen till dagens enda klocka Spencer66 har en annan åsikt böjer jag mig och tar mitt straff.
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Jag har blivit omnämnd här för mina åsikter om nytagna bilder så nu förtydligar jag min åsikt: dagens klocka alternativt fredagens klocka för mig är en NYTAGEN BILD på klockan ifråga, på armen eller i annan miljö. Allt annat passar säkert bra i andra trådar.
Om trådskaparen till dagens enda klocka Spencer66 har en annan åsikt böjer jag mig och tar mitt straff.

Självklart är det så, har någon påstått något annat? Det är ingen jäkla nu visar jag random klockbild. Är det någon som gör det så har de banne mig missförstått hela syftet med tråden och bör sätta på sig dumstruten.
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Självklart är det så, har någon påstått något annat? Det är ingen jäkla nu visar jag random klockbild. Är det någon som gör det så har de banne mig missförstått hela syftet med tråden och bör sätta på sig dumstruten.
Om inte annat av respekt för dom som anstränger sig, me think.
 
Topp