• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Knypplarn

Cartier
Gäller att hålla utkik imorgon för att se om man hinner hugga ett ex i så fall. Såg klockan mellan två möten och tänkte att jag skulle kika närmare på den efteråt, då var den slut.
 

Wingbeat

Breitling
Har varit ute efter min första "riktiga" klocka nu nästan ett år, och har tyckt att speedmaster är ikonisk men kanske lite tråkig, men en sak som gör mig kåt är panda dial (eller reverse) . Extremt sexigt med svart/vit kontrast på en kronograf, så jag bokade den nästan direkt när jag såg notifikationen från hodinkee. #256 blir min!
 

Buffi

Panerai
Vad är grejen med att 10 på chronometer minuterna och 20 på sekund-dialen på Speedy Tuesday är roterade åt olika håll? Ser sjukt konstigt ut
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Förberett mig, ska ha den!
Blir trycka F5 hela dagen
IMG_0534.JPG
 

Hasse Varg

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Grattis till köpet! Galet snygg faktiskt - en riktigt rolig och lyckad LE från Omega den här gången!

Men nu ska du väl ändå sälja din gammel-Speedy? ;)
Nja, jag behåller nog min 145.012-67:a och145.022-76:a ett tag till då jag verkligen gillar dem:) Sålde av min 94:a före jul med förhoppningen att jag skulle minska mitt innehav av Speedys, med LE:n så kommer jag att vara tillbaka på"fyrtal i Speedys" så det är väl mitt öde att jag alltid skall ha fyra stycken :D
 
Topp