• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Dennta

KS Explorers Club
2-Faktor
Fångar refelektionen av en solnedgång!
zA2Cbzh.jpg
 

Clark78

Cartier
Ingen tar upp att den kommer utan box, det är ändå ganska intressant. Det var det allra första jag reagerade på.
Jodå, på slutet där så förklarar Robert-Jan att den kommer i en vanlig box också:
"Yes, it will have an outer box. The cards will be in the sleeves on the backside of the role, I don't have a photo of that nor do I have a roll already (it was a 'proto' that I saw) and only received a version of the watch with the two straps."
 

azcii

Patek
2-Faktor
Jodå, på slutet där så förklarar Robert-Jan att den kommer i en vanlig box också:
"Yes, it will have an outer box. The cards will be in the sleeves on the backside of the role, I don't have a photo of that nor do I have a roll already (it was a 'proto' that I saw) and only received a version of the watch with the two straps."
Ah, skönt att höra. Fick det här svaret när jag mailade och frågade Omega själva om den kommer med en box.

20170112_162454.png
 

Hotshot

Rolex
2-Faktor
Helvete vad LE modeller som kommer att dyka upp på forumet. Är VÄLDIGT avundsjuk :( Grattis allesammans!

Måste även säga att det är roligt med så mycket nytt folk i tråden, kommer ihåg den gamla goda tiden då det ekade här inne och man fick bläddra till sida fem för att ens hitta in här :p kul!!
 

FilipF

Vacheron
2-Faktor
Helvete vad LE modeller som kommer att dyka upp på forumet. Är VÄLDIGT avundsjuk :( Grattis allesammans!

Måste även säga att det är roligt med så mycket nytt folk i tråden, kommer ihåg den gamla goda tiden då det ekade här inne och man fick bläddra till sida fem för att ens hitta in här :p kul!!
Jag tycker väll vi haft ganska bra tryck från början ;)?
 
Topp