• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Äntligen! Har väntat sedan i våras.
443A230F-D41B-42BF-AA0B-34B07FF63BBE.jpeg

8D26A0AE-22C0-4A85-84B9-8C5C0F9FE791.jpeg

Äntligen!!
 

Norda

Panerai
Här är en. Man ser iofs inte så mycket av natot men ändå...;)
6A6B5CDC-D34C-433D-BFCB-7D09BDF0FB33.jpeg

Sorry, jag var otydlig. Det finns två tillhörande nato i boxen. En med text på bandet och en utan. Det är även kardborre på den jag tänker. Den kanske inte kallas nato? - rätta mig då om jag har fel :)

Tack ändå för bilden, det kan aldrig bli för mycket av skönheten.
 

Roxny

Omega
Sorry, jag var otydlig. Det finns två tillhörande nato i boxen. En med text på bandet och en utan. Det är även kardborre på den jag tänker. Den kanske inte kallas nato? - rätta mig då om jag har fel :)

Tack ändå för bilden, det kan aldrig bli för mycket av skönheten.

Aha. Nej, det är inte ett nato utan kallas nog bara kardborre eller möjligtvis ”velcro”. Har ingen bild på det tyvärr, aldrig ens satt på mitt.
 

Birkhel

Rolex
2-Faktor
Sorry, jag var otydlig. Det finns två tillhörande nato i boxen. En med text på bandet och en utan. Det är även kardborre på den jag tänker. Den kanske inte kallas nato? - rätta mig då om jag har fel :)

Tack ändå för bilden, det kan aldrig bli för mycket av skönheten.
Min gamla med Velcro på. Ganska så krångligt att få det att sitta bra, med tanke på att det är så jäkla långt..
IMG_6417.JPG
IMG_6420.JPG
 

Lundgren🥊

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Ni som har plockat ut speedys från Rob E nu det senaste, kan ni "hacka" sekundvisaren närsomhelst? På min funkar det fortfarande bara vid låg kraftreserv. Undrar bara om det är nått som är galet med min?
 

McNulty

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Ni som har plockat ut speedys från Rob E nu det senaste, kan ni "hacka" sekundvisaren närsomhelst? På min funkar det fortfarande bara vid låg kraftreserv. Undrar bara om det är nått som är galet med min?
Märkligt, fungerar utan problem på min. Jag bara drar ut kronan till ”ställa tid”-läget, och drar visarna försiktigt bakåt. Då stannar sekunden! Fungerar oavsett hur uppdragen den är...
 

Roxny

Omega
Ni som har plockat ut speedys från Rob E nu det senaste, kan ni "hacka" sekundvisaren närsomhelst? På min funkar det fortfarande bara vid låg kraftreserv. Undrar bara om det är nått som är galet med min?

Min är från tidigt 2017 och jag upplever det också som svårt när den är fullt uppdragen. Är så liten mån att spela på då att man antingen inte lyckas hålla den (varpå sekundvisaren fortsätter gå) eller så ställer man klockan bakåt istället. Kan vara jag som har taskigt handlag dock. ;)
 
Topp