• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Lord_tito88

Patek
2-Faktor
knegat på i en timma så dags för paus.

IMG_2982.jpeg
IMG_2985.jpeg
 

konkret

Cartier
2-Faktor
Någon här som kan rekommendera ett alternativt som är mer humant prissatt?
Jag har kikat lite på denna:

https://sebastiens.com/en-se/produc...ion3=110/115mm+(Large)&variant=46339459416350


Främst på grund av att den är 16mm vid clasp vilket gör att den befintliga OEM deployant-claspen för exempelvis nya nylon-bandet fungerar till den. Men kan inte tala kring kvaliteten eller utseendet då jag inte lyckats hitta bra bilder på klockan med bandet.
 

Pjoter

Panerai
2-Faktor

OSBA

Omega
2-Faktor
Vad märkligt att det ser ut så där. Jag fick detta meddelande samma minut som jag betalade momsen.

Paketet har dock fortsatt inte skickats vidare enligt appen.

IMG_0104.jpeg
Ser ut som det brukar. Ibland ännu mer förvirrat för de kan vara fördröjningar så man får meddealnde om att betala tull/moms efter det att man gjort det.
Att tullen nu har släppt försändelsen betyder inte att PostNord kastar sig över den utan nu ska den marineras i det logistiska helvetet en stund.
 

Jons53

Omega
2-Faktor
Precis doppat tårna i Omega träsket med en PO, dock vill man ju såklart prova en Speedmaster :cool:
Ingen som funderar på att avyttra?
 
Topp