• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

skoner

Omega
2-Faktor
NÄgon pÄ WUS slÀngde precis upp ett par foton pÄ sina Seikos..

attachment.php

attachment.php
attachment.php
attachment.php
 

Case

Panerai
Den Àr snygg den dÀr 7a38'an, men min Àr ballare, om Àn betydligt mer ÄtgÄngen ;)

image.jpg


En undrar ju om det gÄr att fixa bezelinlÀgget. Texten ligger under ett glas/plexi. Kanske skulle kunna gÄ att polera, eller fixa nÄgot mÄttbestÀllt och byta. Vad tror ni det Àr för material?
 

North

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
VÀrlden Àr allt liten. Grattis till den fina klockan och hoppas du vart nöjd med köpet. Jag och din nya Sarb035 gick inte riktigt ihop Àven om den testades pÄ en Oyster frÄn Yobokies.

/Föredetta Àgare av din nya inhandlade klocka :)

Haha! Kul att se dig hÀr! Hur nöjd som helst, blev chockad nÀr den plötsligt dök upp. Var direkt tvungen att bjuda hem den! ;)
 

Evelina

Breitling
Hej, tÀnkte frÄga om nÄn kan rekommendera en snygg prisvÀrd seiko klocka i dammodell? Eller kanske fÄr kolla pÄ nÄt annat mÀrke? Vill ha en rund boett pÄ typ 4. För max 4000.
 
Senast Àndrad:

Sullstrom

Panerai
2-Faktor
Den Àr snygg den dÀr 7a38'an, men min Àr ballare, om Àn betydligt mer ÄtgÄngen ;)

image.jpg


En undrar ju om det gÄr att fixa bezelinlÀgget. Texten ligger under ett glas/plexi. Kanske skulle kunna gÄ att polera, eller fixa nÄgot mÄttbestÀllt och byta. Vad tror ni det Àr för material?

Den dÀr Àr cool!! :) utan att veta sÄ tror jag ringen Àr av glas? @yonsson du kanske vet?
 

buggin-san

Cartier
Jag var med en kort stund och uadade. :) Har du klÀmt pÄ 033'an? Hur Àr de i sÄ fall i jÀmförelse med varandra?
Ha, OK....! Än sĂ„ lĂ€nge kĂ€nns det bra, men kĂ€nner fortfarande pĂ„ den! Och ja, har haft 2 st SARB033 tidigare.

021:an hittills mer detaljrik och kÀnns som lite "mer" - ngt "större", elegantare/glÀnser mer, kronskydd, vinklar och fasningar. Inte sagt dock att SARB033 dÀrför Àr mitt andraval, dÄ jag gillar dess lÀnk bÀttre (clean:er, mindre blank) och att den har lite lume (man kan se tiden i mörker, vilket jag gÀrna vill).

Idag test pÄ lÀder!
SARB021%2020151211_103429_zpsfhi3gj9z.jpg
 

buggin-san

Cartier
Hej, tÀnkte frÄga om nÄn kan rekommendera en snygg prisvÀrd seiko klocka i dammodell? Eller kanske fÄr kolla pÄ nÄt annat mÀrke? Vill ha en rund boett pÄ typ 4. För max 4000.
Hej och vÀlkommen!
DÄ blir mitt tips den i trÄden ofta omtalade modellen SARB033. Tidlös, enkel, relativt tÄlig (tÄl att badas med t ex) och generellt mycket klocka för pengen. Har givit en till min syster i present och den föll i smaken. Jag har ocksÄ haft den i tvÄ omgÄngar..!
Bifogar en gammal bild pÄ en av mina. Mvh Martin
20140919_104028_zps659bd0ef.jpg
 

Fragge

Breitling
Den Àr snygg den dÀr 7a38'an, men min Àr ballare, om Àn betydligt mer ÄtgÄngen ;)

image.jpg


En undrar ju om det gÄr att fixa bezelinlÀgget. Texten ligger under ett glas/plexi. Kanske skulle kunna gÄ att polera, eller fixa nÄgot mÄttbestÀllt och byta. Vad tror ni det Àr för material?
Riktigt fin!
 
Topp