• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Bosse

Friends of KS
Nope - inget bad idag

IMG_0545 (1).jpg

(SBDX001)

//Bosse
 

Airbus

Rolex
Friends Of KS
Borde det finnas en dedikerad Grand Seiko-trÄd? Gillar alla Seiko men vore trevligt att kunna följa GS lite extra. Vad tror Seikoföljarna...? DÄlig idé sÄ lÀgger jag ner sÄ klart.
 

Johngalt94

Breitling
Borde det finnas en dedikerad Grand Seiko-trÄd? Gillar alla Seiko men vore trevligt att kunna följa GS lite extra. Vad tror Seikoföljarna...? DÄlig idé sÄ lÀgger jag ner sÄ klart.

Finns sÀkert intresse. Jag personligen gillar seikotrÄden bÀst pga det vida spannet som denna trÄden har. Seiko 5 Ànda upp till GS; Jag ser gÀrna att GS Àr kvar i trÄden ;D
 

Marikong

Cartier
2-Faktor
image.jpeg

NÄgon som vet var jag kan hitta ÀndlÀnk till denna? Eller nÄgon lÀnk som passar? PÄ lÀnken stÄr det 4997-GI
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Borde det finnas en dedikerad Grand Seiko-trÄd? Gillar alla Seiko men vore trevligt att kunna följa GS lite extra. Vad tror Seikoföljarna...? DÄlig idé sÄ lÀgger jag ner sÄ klart.
För min del hade det kÀnnts onödigt. HÀr ryms ju allt och charmen med SEIKO Àr ju att det finns klockor i alla prisklasser. :)
 

Airbus

Rolex
Friends Of KS
För min del hade det kÀnnts onödigt. HÀr ryms ju allt och charmen med SEIKO Àr ju att det finns klockor i alla prisklasser. :)
OK - du har sÀkert rÀtt. FÄr vÀl försöka fylla pÄ denna trÄd med lite GS-material frÄn den egna samlingen. Trevlig kvÀll!
 
Topp