• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Alla era klockor Àr verkligen jÀttefina!
Den som lockar mig mest Àr just en Navitimer med pilotlÀnk.
GĂ€rna med guldvingar kl.12.
Ha en trevlig midsommar!
 

dorf

Breitling
2-Faktor
O0mRydL.jpg
 

Arvid E

Omega
Alla era klockor Àr verkligen jÀttefina!
Den som lockar mig mest Àr just en Navitimer med pilotlÀnk.
GĂ€rna med guldvingar kl.12.
Ha en trevlig midsommar!

Bra val! 👍
Navitimern sitter oftast pÄ den 7-delade NavitimerlÀnken istÀllet för den 5-delade vanliga pilotlÀnken. Men innan NavitimerlÀnken kom satt de pÄ den vanliga pilotlÀnken.
 
Tack Arvid!
Ok, jag Àr ju ny i klockvÀrlden och visste inte om nÄgot annat Àn den 7-delade pÄ Navitimern. Har för mig jag har sett mÄnga 5-delade pÄ den gamla Chronomaten.
 

Maxer

Audemars
2-Faktor
SpÀnnande! Det har ju florerat rykten ganska lÀnge om en ny Aerospace, men det kÀnns betydligt mer handfast nÀr infon kommer frÄn Breitlings VD. Nu Àr det bara att hÄlla tummarna för att "uppdateringen" inte innebÀr att den vÀxer ett par mm i stl.
Helt klart spÀnnande!

Jag tror garanterat att den Àr minst 43-44mm
 

SeikoZ

Patek
2-Faktor
Tjena trÄden,

vad tycker ni en A17312 Superocean 36 mm, utan servicehistorik och tillbehör Àr vÀrd? AlltsÄ klockan kommer inte ens pÄ lÀnk eller band.

Bild frÄn nÀtet.
4C5D0C15-7BDF-48F3-8C82-D5A9E90C2C53.jpeg
 

Nissestr

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Imo ett trevligt damslÀpp (som det skyltas som, iaf), 38mm ca pris 46k. Visade dessa för damen min och hon tyckte de var fina. Inte ofta man hör det...

Edit:
-Quick-release pÄ banden
-Klockorna kommer bara tillverkas denna sommar, sen försvinner dem ur produktion đŸ€š
Screenshot_20210628-141206_Chrome.jpg
 
Senast Àndrad:

Barricello

Audemars
Imo ett trevligt damslÀpp (som det skyltas som, iaf), 38mm ca pris 46k. Visade dessa för damen min och hon tyckte de var fina. Inte ofta man hör det...

Edit:
-Quick-release pÄ banden
-Klockorna kommer bara tillverkas denna sommar, sen försvinner dem ur produktion đŸ€š
Screenshot_20210628-141206_Chrome.jpg
KÀnns ju som dom har monterat banden Ät fel hÄll! :meh: :cigar:
 

SeikoZ

Patek
2-Faktor
Àr vÀl en svÄr klocka att prissÀtta eftersom det inte sÄlts nÄn hÀr direkt och nog inte sÄlts sÄ mÄnga ute i butik men storleken gör ju att den Àr vÀrd mindre eftersom marknaden för en 36a inte Àr sÄ stor

tÀnkte du ha den sjÀlv?
KÀnner samma sak, finns ingen annonshistoria att gÄ pÄ..

Nej klockan Àr inte till mig, har redan en dykare o 36 mm. @Maxer
 

Marli

Cartier
KÀnns ju som dom har monterat banden Ät fel hÄll! :meh: :cigar:

Titta pĂ„ din frus, sambos, flickvĂ€ns, valfri kvinna pĂ„ stans bĂ€lte sĂ„ kommer du att förstÄ .

 

Barricello

Audemars
Titta pĂ„ din frus, sambos, flickvĂ€ns, valfri kvinna pĂ„ stans bĂ€lte sĂ„ kommer du att förstÄ .

Oki lĂ„t dom hĂ„lla pĂ„ Ă„ tramse med bakofram leken dĂ„ .. đŸ˜”â€đŸ’«
 

Rulle

Audemars
Titta pĂ„ din frus, sambos, flickvĂ€ns, valfri kvinna pĂ„ stans bĂ€lte sĂ„ kommer du att förstÄ .

seiko har ju sÄ pÄ mÄnga av sina slÀpp pÄ lÀder!

och dÄ Àr de herrklockor vi snackar om!


men idiotin fortsÀtter ju hÀr med att man har en reklam som lutar sig mot kvinnor Àven om 38mm Àr en bra unisexstorlek

hade man bara slÀppt den i bra fÀrger och slutat ta 47 loppor för en klocka med ett eta 2892 verk sÄ kanske man hade sÄlt rÀtt mÄnga!
 
Topp