• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Nissestr

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Är den hĂ€r för tacky?


Stor skillnad pÄ en AS Evo och en SS Skydiver?

Inte alls!
Satt senast igÄr och kollade pÄ LE.
Tycker du ska knipa den frÄn USA som Àr uae edition (grön), bara sett en innan som ej var till salu.

Aerospace Àr en kanonklocka
 

Barricello

Audemars
B10421BA-9536-416B-A23E-9C0A5141EB0C.jpeg
 

Nissestr

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Inte sÀker pÄ att jag vet vilken du menar? Ser en grön SO i 46mm för USA. Men ingen EVO?
Edit: var Saudi & inte Uae

Breitling Aerospace EVO
85 299 kr
 
Senast Àndrad:

Nissestr

Patek
Pledge Member
2-Faktor
ApropÄ ingenting sa de pÄ biblioteksgatan att de endast sÀljer top time klockorna i set om 3 (mustang, shelby, corvette). TrÄkigt imo, Àven om jag inte Àr sugen pÄ en.
 

Tigerrrr

Rolex
2-Faktor
Har lÀnge suktat efter denna Aerospace som en god vÀn till mig Àgt under mÄnga Är, har klÀmt pÄ den vid flera tillfÀllen och frÄgat lite snÀllt nÄgra gÄnger om den kanske skulle kunna fÄ följa med mig hem men icke. Plötsligt hÀnde det och det Àr klart att jag tog den chansen nÀr den kom.

En Breitling Aerospace för Czech Air Force JAS-Gripen piloter. Kom fullset i ett fantastiskt skick. Vad jag lÀst mig till tillverkades 50-60 stycken av denna variant sÄ det Àr lite extra kul.

Passande nog, ett par dagar innan, dundrade det utanför fönstret. MÄste varit ett sign. Tack @Hans B 1955
20221019_105723-01.jpeg

20221109_193007-01.jpeg

20221109_193231-01.jpeg
20221111_151158-01.jpeg
20220113_150056-01.jpeg
Grattis och hÀrligt skick pÄ den:)
 

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
Friends Of KS
2-Faktor
Den Ă€r ruggigt bra och kĂ€nns hyfsat stabil i klockrotationen Ă€n sĂ„ lĂ€nge men man ska aldrig sĂ€ga aldrig om man sĂ€ger sĂ„ đŸ€”. Kan bjussa pĂ„ en trippelbild istĂ€llet, just for you my friend 👍😁.

PSX_20221114_183711.jpg
En vit elr grĂ„ tuxedo stĂ„r högst pĂ„ villhöverlistan 😃😍
 

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
Friends Of KS
2-Faktor
inget Ă€r för evigt sĂ„ jag fortsĂ€tter frĂ„ga tills jag hittat en 😃
Alternativt Bettan frĂ„n @coolrader dĂ„rĂ„ 😁
 
Senast Àndrad:

Omega21jul1969

Audemars
2-Faktor
ApropÄ ingenting sa de pÄ biblioteksgatan att de endast sÀljer top time klockorna i set om 3 (mustang, shelby, corvette). TrÄkigt imo, Àven om jag inte Àr sugen pÄ en.
SĂ„ de har en Shelby inne? Blir inte klok pĂ„ toptime tilldelningen. De var först begrĂ€nsade per Ă„r, sedan slutsĂ„lda för att nu finnas i ”mĂ€ngder” i egna butiken. Fast tydligen Ă€ndĂ„ inte tillsalu

 

Nissestr

Patek
Pledge Member
2-Faktor
SĂ„ de har en Shelby inne? Blir inte klok pĂ„ toptime tilldelningen. De var först begrĂ€nsade per Ă„r, sedan slutsĂ„lda för att nu finnas i ”mĂ€ngder” i egna butiken. Fast tydligen Ă€ndĂ„ inte tillsalu

Nope, de hade ingen inne. De sÄlde dock ett set i förra eller förrförraveckan.

Jag frÄgade om de hade nÄgon inne sÄ jag kunde prova, varpÄ de sa att de inte hade nÄgon inne dÄ samt att de numera sÀljer dem i ett set med alla tre. Om det stÀmmer eller ej vet jag inte, men det kÀnns ÀndÄ rimligt i orimligheten.
 
Topp