• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

MrJon

Cartier
Idag fick den hÀr lilla rackaren följa med pÄ armen.

94E37241-BBAA-4047-9E1C-3D1362D1EACA.jpeg
 

Nissestr

Patek
Pledge Member
2-Faktor
@Nissestr vad Àr det som hÀnder!?
Ska ögonstenen lÀmna?
FÀstmöns morfar 85 bast frÄgade just om damen ville ha hans s90...

Vi frÄgade bara om vi kunde lÄna den dÄ hon övningskör för körkort dÄ vi annars lÄnar mina förÀldrars bil.

Hans förra bil (en gammal s70?) Fick damens kusin utan att han hade pratat med nÄgon. Och nu vill han ge denna dÄ han inte kör och fick en stroke för ett Är sen men fÄr ÀndÄ köra bil (men vÀljer att inte köra). Fan gör man? Det Àr ju inte en rostig skitbil... fullutrustad... bÄde jag och damen studerar, dock klara till sommaren.

Han sÀger att vi gör honom en tjÀnst, dÄ han bara har den i garaget... och att han Àr 100% nykter...
20221205_125108.jpg
20221205_125145.jpg
 

FredrikO

Omega
DĂ„ man inte verkar fĂ„ lĂ€gga in Köpes-annonser i "Handla - SĂ€ljes, bytes - Tillbehör" sĂ„ chansar jag hĂ€r. Är pĂ„ jakt efter lite roliga Breitling-prylar till en present. TĂ€nk typ keps, nyckelband, bok, poster etc, men tycker det Ă€r svĂ„rhittat. Om du har nĂ„got att sĂ€lja sĂ„ skicka gĂ€rna ett PM.

Tar tacksamt emot tips var jag skulle kunna vÀnda mig nÄgonstans ocksÄ!
 

ScubaKing

Audemars
DĂ„ man inte verkar fĂ„ lĂ€gga in Köpes-annonser i "Handla - SĂ€ljes, bytes - Tillbehör" sĂ„ chansar jag hĂ€r. Är pĂ„ jakt efter lite roliga Breitling-prylar till en present. TĂ€nk typ keps, nyckelband, bok, poster etc, men tycker det Ă€r svĂ„rhittat. Om du har nĂ„got att sĂ€lja sĂ„ skicka gĂ€rna ett PM.

Tar tacksamt emot tips var jag skulle kunna vÀnda mig nÄgonstans ocksÄ!

Ring TimePromotion i TÀby och förklara lÀget, be att fÄ/köpa reklamprylar. Alt kolla om Svante i Globen kan bistÄ med hjÀlp.
 

Omega21jul1969

Audemars
2-Faktor
Ring TimePromotion i TÀby och förklara lÀget, be att fÄ/köpa reklamprylar. Alt kolla om Svante i Globen kan bistÄ med hjÀlp.
TyvĂ€rr inte Svante i KM Globen. De fĂ„r inte sĂ€lja Breitling lĂ€ngre. Efter 27Ă„r eller vad det nu var. Överlag snĂ„las det med dessa tillbehör vid klockköp nuförtiden.
 

Aarrgghh

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
DĂ„ man inte verkar fĂ„ lĂ€gga in Köpes-annonser i "Handla - SĂ€ljes, bytes - Tillbehör" sĂ„ chansar jag hĂ€r. Är pĂ„ jakt efter lite roliga Breitling-prylar till en present. TĂ€nk typ keps, nyckelband, bok, poster etc, men tycker det Ă€r svĂ„rhittat. Om du har nĂ„got att sĂ€lja sĂ„ skicka gĂ€rna ett PM.

Tar tacksamt emot tips var jag skulle kunna vÀnda mig nÄgonstans ocksÄ!
Det ligger nÄgra kepsar och lite annat pÄ tradera.
 

MrJon

Cartier
Den Àr fin, köp ny i butik eller fynd pÄ nÀtet? Gillar verkligen visarna som poppar.
Tack. Det Ă€r en rolig liten klocka med mycket karaktĂ€r. Kul komplement till resten av samlingen som tenderar att vara mer monokrom 😊

Är inne pĂ„ att skaffa armband i lite grĂ€llare fĂ€rg för att den att poppa Ă€nnu mer. Gult eller orange hade nog fungerat.

Köpte den ny direkt nÀr den slÀpptes. Har tyvÀrr inte fÄtt jÀttemycket handledstid dÄ klockintresset varit lite i dvala.
 

Omega21jul1969

Audemars
2-Faktor
Tack. Det Ă€r en rolig liten klocka med mycket karaktĂ€r. Kul komplement till resten av samlingen som tenderar att vara mer monokrom 😊

Är inne pĂ„ att skaffa armband i lite grĂ€llare fĂ€rg för att den att poppa Ă€nnu mer. Gult eller orange hade nog fungerat.

Köpte den ny direkt nÀr den slÀpptes. Har tyvÀrr inte fÄtt jÀttemycket handledstid dÄ klockintresset varit lite i dvala.
Det Ă€r klart du kan göra det. SjĂ€lv gillar jag racing vibbarna. ÖvervĂ€g ett svart rallyband. Även om det bruna Ă€r fint pĂ„. Testa gĂ€rna annat och posta en bild. Skulle vara kul att se. Och hör av dig om du vill sĂ€lja.

 
Topp