• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Mata barn krÀver Breitling!

image.jpeg
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Kunde bara inte lÄta en Britta med proetta ligga osÄld till bra pris. DÀr gick BB-servicepengarna, fÄr finansiera pÄ annat vis senare.. ;) Tack till @xHenke för en snabb leverans och en inpackning av Brolin-klass! Size:ad och klar dessutom, bara rakt pÄ armen och köra. Jag kör batteribritta och @Peter cerwin kör Rolex, vart Àr vÀrlden pÄ vÀg? Armageddon? :)
FullSizeRender.jpg
 

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Kunde bara inte lÄta en Britta med proetta ligga osÄld till bra pris. DÀr gick BB-servicepengarna, fÄr finansiera pÄ annat vis senare.. ;) Tack till @xHenke för en snabb leverans och en inpackning av Brolin-klass! Size:ad och klar dessutom, bara rakt pÄ armen och köra. Jag kör batteribritta och @Peter cerwin kör Rolex, vart Àr vÀrlden pÄ vÀg? Armageddon? :)
FullSizeRender.jpg
Ha! Jag var ocksÄ sjukt nÀra att ge mig pÄ den :)
 

Fergi

Rolex
2-Faktor
Haha tack @TiE var mitt i letandet nÀr notis kom,Àr betydligt mer skillnad Àn trodde mellan modellerna. Fick ett otroligt sug efter aerospace nu :) blir att försöka byta bort omegan mot en sÄn rackare,tack igen för infon @TiE och @Ricrob för en grym jÀmförelse
 

Ricrob

Patek
Haha tack @TiE var mitt i letandet nÀr notis kom,Àr betydligt mer skillnad Àn trodde mellan modellerna. Fick ett otroligt sug efter aerospace nu :) blir att försöka byta bort omegan mot en sÄn rackare,tack igen för infon @TiE och @Ricrob för en grym jÀmförelse
Bra val oavsett! Min personliga favorit Àr Evo'n trots att föregÄngaren Àr estetiskt snyggare med vassare detaljer. Evo'n vinner pÄ den extra millimetern och ett fetare intryck. Good luck!
 

svesam

Rolex
Kunde bara inte lÄta en Britta med proetta ligga osÄld till bra pris. DÀr gick BB-servicepengarna, fÄr finansiera pÄ annat vis senare.. ;) Tack till @xHenke för en snabb leverans och en inpackning av Brolin-klass! Size:ad och klar dessutom, bara rakt pÄ armen och köra. Jag kör batteribritta och @Peter cerwin kör Rolex, vart Àr vÀrlden pÄ vÀg? Armageddon? :)
FullSizeRender.jpg

Nice!!
Men helt klart Àr tiden ur led.
Den dÀr varken skramlar eller spontansnurrar klockan runt handleden...
Forza 7750 :)
 

svesam

Rolex
@JensBP
HÀr vore nÄgot för din lÄda.
AOPA, ETA 7753, limited och snygg sÄ in i h-vete.
Lite för nytt visst men nog Àr den bra lÀcker :)
Lite synd pÄ de ilsket röd bokstÀverna "limited edition"
pÄ en annars fantastisk tavla.

upload_2016-2-12_9-53-28.png
 

Flow

KS Explorers Club
2-Faktor
Tjena grabbar!
Var ett tag sedan man hÀngde i denna trÄden :)
Vad tycker ni om breitlings senaste tillskott i avenger serien?
Bandit


Titanium boett! Jag har viljat ha en titanium breitling sedan jag sÄg chrono avangern i tidigt 2000-tal. Det kanske fÄr bli en bandit nÀr man har rÄd :D
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Tjena grabbar!
Var ett tag sedan man hÀngde i denna trÄden :)
Vad tycker ni om breitlings senaste tillskott i avenger serien?
Bandit


Titanium boett! Jag har viljat ha en titanium breitling sedan jag sÄg chrono avangern i tidigt 2000-tal. Det kanske fÄr bli en bandit nÀr man har rÄd :D
VĂ€lkommen tillbaka Flow! Du vet att man faktiskt kan kombinera en rolle med en britta? ;)

Jag gillar det jag ser angÄende Bandit. Sen gör ju namnet i sig att man blir sugen. Vem vill inte ha en bandit pÄ armen? ;) Borstningen skall vara lite annorlunda som jag förstÄr det, har jag uppfattat rÀtt? Ska bli kul att se den i verkligheten.
 

Flow

KS Explorers Club
2-Faktor
VĂ€lkommen tillbaka Flow! Du vet att man faktiskt kan kombinera en rolle med en britta? ;)

Jag gillar det jag ser angÄende Bandit. Sen gör ju namnet i sig att man blir sugen. Vem vill inte ha en bandit pÄ armen? ;) Borstningen skall vara lite annorlunda som jag förstÄr det, har jag uppfattat rÀtt? Ska bli kul att se den i verkligheten.

Klart man kan kombinera dom tvÄ. Men i nulÀget stryper vÀl frugan mig om jag köper en till ny klocka nÀr vi sparar till hus :nailbiting: men jag Àr onekligen sugen pÄ den! Och namnet sÀger ju allt "Bandit" ;)
 

PCB

Audemars
Jaaa och ta bort "fultrÄden" frÄn libertyn sÄ den blir en liberty som den en gÄng var skapt av universum... ;)
SkÀmt Äsido. BlÄtt Diver3 Àr extremt snyggt. :)
snyggt mja ,,men brunt liberty pÄ vit bratte Àr sjuuukt lÀckert ,och till skillnad frÄn Àckelgummit en smekning mot handleden:)
och trÄden ,STANNAR!,,,allt var inte bÀttre förr jens! :p
 
Topp