• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Patric J

Rolex
2-Faktor
LördagkvÀll med film.

1000018129.jpg


1000018136.jpg


Och precis nu sÄ började klockan visa lÄg batterinivÄ! Blir att sÀtta den under lampan.

1000018138.jpg
 
Senast Àndrad:

Nygren

Audemars
2-Faktor
Tack för tipset!

A1000 Àr ju med pÄ listan av möjliga frogman ocksÄ.
Ska bara övertala sambon att jag verkligen behöver en. (Dykarcert mÄste kanske införskaffas för att göra det mer trovÀrdigt)
Du behöver verkligen en A1000. Hon kommer att förstĂ„ 😊

Har nÄgra stycken. I mitt tycke den mest bekvÀma stora G-shocken. Stor och tydlig pÄ armen, men funkar riktigt bra under manschetten. BÀst pÄ lÀnk, men band funkar ocksÄ finfint
 

L&W

Vacheron
2-Faktor
Jag har ju nÀrmre 18 Àn 17, men frogman (rangeman och mudman tillika) har alltid kÀnts stora, men suget efter en frogman Àr stort.

30 Ă„rs utgĂ„van av frogman Ă€r nog den största kandidaten nĂ€r det kommer till storlek, men D1000 har ju fler egenskaper (som man förmodligen aldrig anvĂ€nder 😅)

Finns det att köpa band som liknar original i bra kvalité som inte Àr till för att passa runt dykardrÀkter?
Har du 18 sÄ Àr det inget problem. Jag har 19 och tycker att D1000 Frogman sitter riktigt bra. Har bÄde D1000 och A1000 men gillar D1000 mer. D1000 kÀnns mer toolig och har fler funktioner Àn A1000.
 
Senast Àndrad:

ironcastle

Patek
2-Faktor
Jaha. KaninvaktartjÀnst.
20240414_142439.jpg

Den ena av de tvÄ vi hade lÀmnade in vid lucia. Den andre, yngre förmÄgan, blev kvar ensam. SÄ kan man inte ha en kanin, sÄ vi fixade en kompis. Trodde vi.
Det visade sig att vi skaffade en antagonist. :facepalm:
SÄ nu fÄr de bo inne ett tag i hopp om att de kan hitta varandra pÄ neutral mark.
Sonen konstaterade att de inte tycks ogilla varandra som tidigare, utan Àr mer neutralt instÀllda. FÄr vÀl se det som ett steg pÄ vÀgen.

Det fina i krĂ„ksĂ„ngen Ă€r att man fĂ„r sitta och KS-surfa och samtidigt fylla ett syfte 😂
 
Topp