• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

1500 inlägg. En resa genom tiderna med Martin021 - Bildtung

Snårtas

Rolex
Kul post och bra jobbat får man verkligen säga. Du har tagit ut svängarna i dina klockval, till glädje för oss på Köp&Sälj ;)
Ses på Hyllan!
 
Fan, nu blev jag velig igeeen. DJ, Sub, GMT, Explorer II??? Så olika klockor men jag gillar alla.
Ska verkligen ta fasta på det du skrev i början "Blev lite mellanmjölk, här gick jag på nitlotten att vilja ha något men köpte något annat."
Trevligt inlägg by the way.
 

Lalas

Cartier
Grattis! Tycker du haft riktigt god smak stora delar av vägen och känns som att din nuvarande setup har en riktigt fin bredd! Vad blir det näst??
 

Simpatico

Rolex
Stort grattis till 1,5 k. Snyggt jobbat.
Tackar för läsningen och tack för att du delar med dig av din resa. Imponerande samling klockor.
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Tack för att du delar med dig av din resa. Du får se till att berätta när du är hemma och styra upp något!
 

M021

Rolex
2-Faktor
Vi ses snart på andra sidan :angel: tvivlar dock på att @David är vaken så har dags så får väl vända till imorgon.

Grym klockresa Martin!
Får ta och ses på hemmaplan nästa gång du är tillbaka :)

Många fina klockor. Tack för att du delade :)

Grattis till 1,5K
Bra skrivit också! Perfekt start på arbetsdagen ;)

Den där Certinan som allt började med är jäkligt snygg! Har en kompis som inte alls är klockintresserad som haft en sån i ca 5 år, som jag alltid blir positivt inställd till när vi ses. Verkar vara riktigt bra kvalité för pengarna!

Riktigt go läsning nu till frukosten, slängde tidningen rätt ner i sopen och fortsatte läsa din resa :) riktigt bra skrivet och bra bilder. Grattis till alla vackra ur

Härlig läsning, kul! Grattis till inträdet på finhyllan!

Schysst historia! Väl skrivet!

Välskrivet! :) Någonting säger mig att du inte köpt din sista klocka ännu... ;)

Trevliga klockor o kul läsning. Hur ser samlingen ut idag @Martin021 ?

Underbart, och vilken resa! Tack för att du delar och berikar!

Vilken härlig bröllopsresa!

Bra skrivet! Bra bilder! Tack för att du delar med dig.

Grattis till1500!
Skönt inlägg med mycket fina klockor :)

Vilket klockrent inlägg Martin! Kul o följa din klockresa genom tiden från lumpen. :)

Grattis till 1500, det har gått förbi riktigt trevliga klockor hos dig.

Härlig resa, och grattis till 1500 :) Den första Certinan är inte helt dum, och Speedyn och Enzon är ju grymma :)

Grattis till dina 1500, kul inlägg!

Grattis till 1500. Kul att se att fokus i bilden ligger på klockan och inte på lutande tornet redan innan du registrerade dig på detta dårhus... :)

Tack för kul läsning. Måste säga att din keeper är riktigt snygg. Blir lite avis då jag själv precis fått upp ögonen för den.

Älskar sådana här inlägg... :)

Grattis till 1500 inlägg,bra skrivet.....

Med tanke på de generna har du många klockor att se fram emot, grattis med 1500 !
Edit: ....och äntligen fick jag se en bild av klocka + toarulle... total equilibrium atm :D

Tack för trevlig läsning och grattis till 1500 inlägg! :)

Grattis till 1500 och tack för bra inlägg.

Grattis mannen, kör så det ryker!

Grym resa och grym post! Vi har onekligen liknande smak!

Grattis till KS-karriären, och grymt inlägg! :)

Grattis! Och tack för trevlig läsning! Mer av sådant här tack! :)

Grattis till 1500 inlägg och för trevlig läsning.

Grattis! Ingen dålig resa!

Kul post och bra jobbat får man verkligen säga. Du har tagit ut svängarna i dina klockval, till glädje för oss på Köp&Sälj ;)
Ses på Hyllan!

Tack för ett trevligt inlägg! schyssta klockor också.

Fan, nu blev jag velig igeeen. DJ, Sub, GMT, Explorer II??? Så olika klockor men jag gillar alla.
Ska verkligen ta fasta på det du skrev i början "Blev lite mellanmjölk, här gick jag på nitlotten att vilja ha något men köpte något annat."
Trevligt inlägg by the way.


Grattis till 1500 inlägg och för trevlig läsning..

Grattis till 1500! Å imponerande resa du gjort! :)

Grattis! Tycker du haft riktigt god smak stora delar av vägen och känns som att din nuvarande setup har en riktigt fin bredd! Vad blir det näst??

Stort grattis till 1,5 k. Snyggt jobbat.
Tackar för läsningen och tack för att du delar med dig av din resa. Imponerande samling klockor.

Tack för att du delar med dig av din resa. Du får se till att berätta när du är hemma och styra upp något!

Bra reportage! Ap divern är ju klart den vassaste!


Vill med detta inlägg säga tack för kommentarerna och påpeka att det till stor del är stämningen här på forumet som triggat igång intresset på allvar.
Nästa klocka återstår att se vad det blir.
Så, vem är näste man på tur? Kanske skulle göra detta till en följetång, a la ice bucket challenge. Who is up for it?
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Vill med detta inlägg säga tack för kommentarerna och påpeka att det till stor del är stämningen här på forumet som triggat igång intresset på allvar.
Nästa klocka återstår att se vad det blir.
Så, vem är näste man på tur? Kanske skulle göra detta till en följetång, a la ice bucket challenge. Who is up for it?
Näste man på tur för vad ??
 

Snårtas

Rolex
Vill med detta inlägg säga tack för kommentarerna och påpeka att det till stor del är stämningen här på forumet som triggat igång intresset på allvar.
Nästa klocka återstår att se vad det blir.
Så, vem är näste man på tur? Kanske skulle göra detta till en följetång, a la ice bucket challenge. Who is up for it?
Håller med dig om att forumet verkligen bidrar till intresset!
Tror förresten du just slog rekord i multi-citat :)
 

Poppe

Cartier
Kul att läsa och framförallt se vilka lattjo klockor du dragit runt med. Snyggt, känner väl igen mig i "Rolex såg i mina ögon ut som Certinan jag redan hade på armen."
Exakt så kände jag efter att ha köpt min Hydroconquest. Kommer aldrig behöva köpa nån mer klocka, men ack så fel man kan ha.
 

jabla

Sarlacc
Grattis Martin och tack för ett trevligt inlägg.
Har ju haft förmånen att prova några av dem och förstår att Omegan är en keeper.
 
Topp