• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

AIK-tråden

Apansson

Torpare
Lotteri lotteri. Well, vann en skön summa pengar på detta och orkar inte vara bitter. Matchen slutade 1-1. Ok insats. Noteras att vårt mittfält saknas.
 

Nic

Rolex
2-Faktor
Bara jag som anser att hockey är en sport som är mer lämpad för vischan och inte hör hemma i stockholm? :) lite som speedway
Personligen föredrar jag hockey framför fotboll för det händer lite mer i den sporten så jag är nog fel person att fråga. Sen bor jag ju på vischan med i och för sig...
 

månljus

Panerai
Tänkte på matchen mot Gävle
Förstod det. Tänkte om du syftade på något speciellt eller funderade över något. Det lät lite så nämligen. Rätt trött match tyckte jag.
Grymt skön seger igår! Riktigt starkt när vi saknar både Kovacs och Lindvall. För övrigt är Kovacs avstängning på tre matcher helt sjuk.
Håller med dig. Får se nu vad som händer när vi överklagat avstängning, har ju gått förut för andra lag.

Henok till Getafe förresten. Ett tag trodde jag nästan att vi skulle få honom i AIK-tröjan igen, i alla fall till sommaren.
 

månljus

Panerai
Tyvärr.
upload_2016-3-23_13-29-25.png
 

cab

Audemars
2-Faktor
Seg torsk, Karlskrona förtjänade inte att vinna den där med deras spel.

Sen när böndernas bästa ramsa är "andra sidan är ni klara" vill man ju bara slå av tvn...
 

Nic

Rolex
2-Faktor
Riktigt tung förlust. Tycker vi klart var det bättre laget men tyvärr vann de målvaktskampen ikväll.
 

Jimpa

Panerai
Fråga: Förra året hade jag Viaplay då kunde jag se både F1 och AIK. I år verkar det bara vara cmore som Har Allsvenskans sändningar eller ? (Finner ingen info på viaplay om Allsvenskan) Dilemmat att behöva teckna två paket . någon som har lösning på problemet?
 

Nic

Rolex
2-Faktor
Fråga: Förra året hade jag Viaplay då kunde jag se både F1 och AIK. I år verkar det bara vara cmore som Har Allsvenskans sändningar eller ? (Finner ingen info på viaplay om Allsvenskan) Dilemmat att behöva teckna två paket . någon som har lösning på problemet?
Det är Cmore som har rättigheterna till Allsvenskan i år så det krävs någon typ av Cmore-abonnemang är jag rädd. Billigast kommer du nog undan om du tecknar Cmore Play Sport som jag har för mig går på 299 kr/månad. Känner inte till om det går att lösa på något smidigare sätt.
 

Jimpa

Panerai
Det är Cmore som har rättigheterna till Allsvenskan i år så det krävs någon typ av Cmore-abonnemang är jag rädd. Billigast kommer du nog undan om du tecknar Cmore Play Sport som jag har för mig går på 299 kr/månad. Känner inte till om det går att lösa på något smidigare sätt.
Viaplay 399kr/mån + cmore 299kr/mån. Nästan tusen kronor i månaden för att kolla på lite F1 och bortamatcher i veckorna. Snacka om att dom täljer guld dom där ppv kanalerna. Förra året gick allt på Viaplay det var fan rimligt endå.
 
Topp