• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Alligator på ExpII, vad säger "stilpoliserna"?

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Funkar kanon tycker jag. Kör själv band på min DJ emellanåt. Vit urtavla gör ju möjligheterna i princip obegränsade :)
 

jompa

Breitling
Skitsnyggt ju, jag tycker vita explorer 2 ser ut att passa bra med det mesta. Jag funderade på att testa brunt rustikt läder på en med svart tavla, fast där är jag inte helt säker. Jag tycker dock du ska köra vidare utan endlinks känns på något sätt mer klassiskt.

Var kan man köpa spänne?
 

Burgundy

Omega
2-Faktor
Spännet fick jag från Bergströms Ur i Göteborg. Ringde dit och de fattade direkt vad jag var ute efter. 550kr till dem och så kom spännet i ett kuvert dagen efter. Föredömlig service från dem!
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tycker det funkar mycket bra, precis som på min egen GMT som är någorlnda lik utseendemässigt.
 

Peddjy

Cartier
Funkar! Kör hårt!
e5agy5ag.jpg
 

uppkorkat

Cartier
2-Faktor
Nä, mycket bättre på oyster, bra att inte peta på endlinks dock, aldrig fattat det. DJ, DD och Daytona ser ju däremot vansinnigt bra ut på läder.
image.jpg
 

paradis

Audemars
Jag tycker att alla Rolex bör/ska bäras med original länk. Skulle jag valt något annat ,då skulle jag sätta endlinks på.Det ser konstigt med det mallanrum................
 
Topp