• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

aosehus

larra64

Rolex
Köpt klocka sv Martin. Mycket tillmötesgående och trevlig. Skulle inte tveka att göra en ny affär. Kanonfin klocka för övrigt. 100 procent goodguy!
 

larra64

Rolex
Köpte klocka för andra gången på ett par månader av Aosehus. Flöt helt perfekt den här gången också. Välpackat och en trevlig klocka jag sökte ett tag efter i mycket fint skick. Väldigt bra kommunikation och Goodguy hela vägen. Rekommenderas.
 

deddas

Rolex
Köpte av @aosehus och han var tillmötesgående, hjälpsam och trevlig!
100% good guy!
Köpte en 1016 av @aosehus där han i sin säljannons säger att klockan har originaltavla. Detta stämde inte. Sedan när jag skulle sälja klockan vidare visade det sig att visarna inte heller var original. Detta nämndes inte i annonsen. I annonsen står att serienumret är svårläsligt. Det som dock inte nämndes var att 1016 på andra sidan var helt blankpolerat. Detta nämndes inte heller i annonsen. Jag sålde klockan till ett klart underpris jämfört med vad jag köpte den för. Jag frågade om vi kunde dela mellanskillnaden då mycket i annonsen saknades eller rent ut ljögs om! Detta var inte någon möjlighet...
Något att tänka på vid köp med denna person!
 

aosehus

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Köpte en 1016 av @aosehus där han i sin säljannons säger att klockan har originaltavla. Detta stämde inte. Sedan när jag skulle sälja klockan vidare visade det sig att visarna inte heller var original. Detta nämndes inte i annonsen. I annonsen står att serienumret är svårläsligt. Det som dock inte nämndes var att 1016 på andra sidan var helt blankpolerat. Detta nämndes inte heller i annonsen. Jag sålde klockan till ett klart underpris jämfört med vad jag köpte den för. Jag frågade om vi kunde dela mellanskillnaden då mycket i annonsen saknades eller rent ut ljögs om! Detta var inte någon möjlighet...
Något att tänka på vid köp med denna person!

Det deddas missar att tala om är att jag omedelbart efter hans påpekanden erbjuder mig att ta tillbaka klockan. Något som han inte är intresserad av. Detta är ca 6 månader efter att vi har gjort affär. Tråkig attityd efter ett generöst erbjudande.
 
Senast ändrad:

deddas

Rolex
Det deddas missar att tala om är att jag omedelbart efter hans påpekanden erbjuder mig att ta tillbaka klockan. Någon som han inte är intresserad av. Detta är ca 6 månader efter att vi har gjort affär. Tråkig attityd efter ett generöst erbjudande.
Det ska ju också påpekas att du visste att klockan var såld när du nämnde det som alternativ
 

aosehus

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Tydligen hade du ju sålt den innan du kommer till mig och ber om en lösning. Det här är så dumt så att klockorna stannar. Nu räcker det, tack.
 

deddas

Rolex
Tydligen hade du ju sålt den innan du kommer till mig och ber om en lösning. Det här är så dumt så att klockorna stannar. Nu räcker det, tack.
Och där kom dum-förklaringen....
Snyggt!
Sluta ljug i dina annonser bara och sluta försöka snacka bort det som att "klockan är gammal" och "svårt att veta".
 
Topp