• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Apollo1884

S

stewart

Guest
Köpt en klocka av @Apollo1884,kanonskick och väl packat,mycket nöjd med denna affär,helt klart en GG i min bok.
 

Laban3000

Omega
Köpte en Tissot via distans.
+ snabba svar
+ snabb leverans
+ klockan motsvarande skicket på bilder och beskrivning.

- Apollo hade mätt fel på länkens längd (1 - 2 cm för kort mot vad som var skrivet i annonsen).
Han bjussade på frakten som kompensation, det tycker jag är okej

Mitt betyg är 4.5/5 en seriös och trevlig kille. Men lite slarv i beskrivningen.
 
Senast ändrad:

Npd

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Handlat Squale av @Apollo1884 som jag hämtade upp hos honom. Supersmidig affär och klockan var enligt beskrivning. Mycket trevlig och seriös säljare! /Npd
 

Krabbeluring

Cartier
Köpte en Seiko av Andreas! Snabb och smidig att ha att göra med.
Affär överenskommen på söndag eftermiddag, på tisdag var klockan framme säkert inslagen.
 

SportRolex

Cartier
2-Faktor
Köpt en G-shock av @Apollo1884 mycket bra att ha att göra med, inga som helst konstigheter ( mer än att postnord va lite slarviga )
Rekommenderas! Gör gärna fler affärer!
100% GG
 

Denligbg

Omega
Genomfört ett klockbyte (+ en slant emellan åt mitt håll) med Apollo1884. Två dagar efter överenskommelsen plockar jag ut en välemballerad G-Shock i mkt fint skick. Väldigt nöjd. 100% GG enl. mig
 

Aikgreg

Breitling
Har precis gjort en affär med Andreas. Affären gick smidigt och klockan levererades väldigt snabbt. I övrigt överensstämde skicket med beskrivningen. Jag har inget att anmärka på, 100% GG.
 

S.N

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt klocka till @Apollo1884 på distans och fick en annan klocka som delbetalning. En rakt igenom trevlig upplevelse, proffsig paketering och smidig kommunikation. Rekommenderas!
 

Olpes

Cartier
Köpt av Apollo på distans. Trevlig i kommunikation, kärleksfullt paketerat och snabb på att få iväg paketet. 110% GG
 
Topp