• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bästa burgarna i STHLM

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
När det kommer till pengarna så lägger jag dem hellre på ett Max-besök än går till F. Snacka om att Stockholmaren i gemen är ett lättlurat flockdjur.
Eller så råkar jag och många andra bara gilla deras burgare. Kul att du är speciell och dissar dem, men försök inte berätta för mig vad jag tycker och tänker
 

egbert

Panerai
Vad är detta, Plus med Sverker Olofsson? Vem väljer hamburgare efter bästa pris?!
Tycker Phils är riktigt bra, särskilt på lunchen då frittar ingår.
 

Calfen

Panerai
Bistro Bons burgare riktigt bra dock kostade en burgare med en öl 320kr. Påminner mycket om oljebaren enligt mig!

Flippin burger är riktigt bra och går inte att jämföra med det gråa köttet his Max
 

PIC

Cartier
2-Faktor
Åt Tweeds baconburgare förra veckan. Den var helt igenom perfekt! Jag har inte gått igenom hela Stockholms utbud men några tex Flippin, Lillys mfl.
 

joca

Patek
2-Faktor
Måste nog ge några + till Gnarly Burger faktiskt. Sjukt bra burgare enligt mig! :)
Fler som testat? Vad tyckte ni?
 

Portofino

Panerai
Griffins burgare tyckte jag var helt ok men absolut inte mer. Älskar dock deras tryffelmajo som serveras till. I övrigt så måste jag lägga ut en varning. KÄK vid hornstull... sjukligt överprisat och inte särskilt spännande. Bistro Bon tyckte jag var riktigt bra!
 

Calfen

Panerai
Käk:s dubbelburgare

image.jpg
 

Calfen

Panerai
Väldigt god dock relativt dyr i jämförelse med flippin och prime! Men som skrivet mycket god och väl värd att testa!

image.jpg
 

Hassler

Omega
Wagyoburgarn på Bistro Bon är enligt mig helt magisk. Förut serverade de även lökringar till som också var magiska (gillar i vanliga fall inte lökringar), de senaste gångerna har jag däremot inte fått dessa ...

Rätt skönt hak förövrigt. :)
 

botvidsson

Cartier
Något för alla hamburge-älskare. Gjorde 6st korta filmer för The Flying Elk för att boosta deras Burger Bonanza i morgon söndag.
Det bästa med att göra dessa filmjobb är att man får äta upp rekvisitan efter varje tagning. :)
Deras tryffelburgare, film nr1 - satan så svinagott... men å andra so-sidan är jag ett riktigt tryffelsvina-svin.

Filmerna finns att glo på här om man är hungrig: https://www.facebook.com/theflyingelk
 

orre

Cartier
Var på ett ställe som heter Frank's (eller Franky's kanske), som ligger framför Hard Rock cafe på sveavägen. Ser ut som en vanlig tråkig korvmoj a la daisys. Men burgarna var fan himmelska. Godaste burgaren jag ätit och priserna var humana.
 

don.h

Cartier
Åt Tweeds baconburgare förra veckan. Den var helt igenom perfekt! Jag har inte gått igenom hela Stockholms utbud men några tex Flippin, Lillys mfl.
Ska bli spännande att testa Tweeds burgare. Framför allt att äta där över huvud taget. Bara spånkat och rökt cigarr där.
En förvånansvärt bra pub-burgare i närheten av tweed är liffeys. dom har fått till mayo och pommesen väldigt bra.
 
  • Like
Reactions: PIC
Topp