• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Basel 2017 the tråd >>>>>

Hotshot

Rolex
2-Faktor
SPOILER ALERT!
Omegas nya trio
SPOILER ALERT!


























IMG_0381.PNG


IMG_0382.PNG
Den railmastern var ju grym :cool: precis som jag hoppades på några sidor bak. Raka luggarna gjorde hela klockan... Vad kan den hamna på i pris?
 

Wboy

Panerai
Den röda är ju bland de snyggaste jag sett rent estetiskt, tycker Tudor gör sjukt mycket mer intressanta klockor än rolex, de har ju ett mycket mer elegantare och modernare design.

Pluss att jag antar att ju mer tudor säljer destå mer flis får rolex?
tycker Heritage chrono är ljusår coolare än bilderna här. den coolare än de flesta Daytonas också iof.
 

Daedalus

Rolex
2-Faktor
Misshandlat? På vad sätt då?
Det kan iofs vara bilden, men ser den inte betydligt ljusare ut än på den "gamla"? Dessutom tycker jag att mönstret på tavlan var trevligare på längden hellre än bredden. Även om det var osannolikt hade jag hoppats på att de skulle gå tillbaka till en datumram, nu gjorde de inte detta och flyttade ner den till klockan 6. Vi får se hur den blir när den kommer ut i handeln, men som det ser ut ikväll är jag inte imponerad...
 

MånsT

Rolex
Det kan iofs vara bilden, men ser den inte betydligt ljusare ut än på den "gamla"? Dessutom tycker jag att mönstret på tavlan var trevligare på längden hellre än bredden. Även om det var osannolikt hade jag hoppats på att de skulle gå tillbaka till en datumram, nu gjorde de inte detta och flyttade ner den till klockan 6. Vi får se hur den blir när den kommer ut i handeln, men som det ser ut ikväll är jag inte imponerad...
Just färgen kan nog vara bilden, Skyfall-ATn skiftar ju rätt mycket i intensitet. Ja, det lodräta mönstret är nog schysstare än detta men med datumet kl. 6 spelar ram eller inte mindre roll, mer symmetriskt än vid kl. 3 oavsett. De tidigaste 8500-ATorna är bäst men "misshandlat" var lite väl hårt :)
 

P-vakten

Patek
2-Faktor
Det är du inte ensam om! Jag hoppas på 36-38 :) större vore dumt då jag skulle tycka att det blir en cleanare 300. Och med tanke på historia så borde dem hålla den hyfsat liten :)
Jag skulle LÄTT kunna tänka mig den om den kom i den storleken! Absolut vore det dumt av dem att köra större. 36-39 är helt perfekt!
 

m_s

Patek
2-Faktor
Han la även upp den fula tudorn på bild här i tråden. Försvann snabbt.
IMG_4566.PNG
Suck.. jaja vi får väl se i morgon. Bilden SÖG ju som de la upp, men jag är inte helt imponerad oavsett. Tudor älskare som man är så blir man kanske lite nervös, men å andra sidan tyckte jag att Bronzo såg weird ut och den visade sig ju vara ruskigt bra..
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Jösses vad fabrikanterna är på G detta år!! Sociala medier har verkligen givit dem möjlighet att hålla oss på spänn.

Hur var det för 30 år sedan inför Basel, ni som varit med? Massor av hypade previews i Dagens industri osv?

Älskar denna tråd
 
Topp