• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Behöver köpråd, beater

Norrman

Cartier
Orient ray raven eller en vanlig svart ray!!
image.jpeg
Snygg värt att kolla upp
 

Norrman

Cartier
Okej blir att köpa en skx 007 eller 173 om man hittar någon, de är slut på creation och sky watches någon som vet någon annan pålitlig säljare?
Tack så mycket för en grym tråd och bra tips. Riktigt trevligt forum som man kommer spendera mycket tid på
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Köp SKX007/SKX009/SKX173. Jag har haft/har samtliga modeller inom ett hårt belastat fysiskt jobb och har utsatt samt utsätter dem för diverse olika saker såsom fall från flera meter ner på betong, skytte med handelds- samt automatvapen, boxning, brottning utan några som helst problem. Har även medvetet använt SKX då jag borrat betongvägg många gånger för att se om den tål det - utan problem.

Skulle det mot förmodan gå sönder är det bara att köpa nytt, för det är så billigt och prisvärt :)
Skit i plottriga tråkiga G-Shock.. kör automat!
Tar gärna din autograf oavsett vem av dem du är! ;-)
image.jpeg
 

Andyrew

Cartier
Köp SKX007/SKX009/SKX173. Jag har haft/har samtliga modeller inom ett hårt belastat fysiskt jobb och har utsatt samt utsätter dem för diverse olika saker såsom fall från flera meter ner på betong, skytte med handelds- samt automatvapen, boxning, brottning utan några som helst problem. Har även medvetet använt SKX då jag borrat betongvägg många gånger för att se om den tål det - utan problem.

Skulle det mot förmodan gå sönder är det bara att köpa nytt, för det är så billigt och prisvärt :)
Skit i plottriga tråkiga G-Shock.. kör automat!


Låter som att du är din avatar :eek:
 
Topp