• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilder på din SKX !

Alligatorn

Cartier
Nope, Miltat från eBay...
Visare verkar sjukt avancerat :)
Finns fantastiska guider här. Jag lär dock fucka upp något om jag försöker mig på det. Kanske bäst att sälja den och köpa en klocka jag gillar innan den blir något sorgebarn :p
Inget fan av tavlan heller direkt.

Nu när jag skriver allt frågar jag mig själv varför jag ens köpte den från början? :p
 

Miikka

Breitling
One and only
image.jpeg
 

Andyrew

Cartier
Bytte precis från mitt hirsch buffalo till ett raw umber från cheapest, vet inte riktigt vad jag tycker hittills. Hiss eller diss? Har jag monterat det rätt förövrigt? Känns väldigt "bulkigt"
image.jpg
 

Urfunktion

Cartier
2-Faktor
Just nu på nato. Jag tyckte häromdagen att den hade tappat en hel del, så jag var tvungen att kolla gångavvikelsen. Efter drygt 3 dygn så hade den bara tappat 13 sekunder. Helt ok tycker jag. Hade i och för sig varit trevligt om den hade gått +13 istället. Jag vill varna känsliga tittare att bilden innehåller en icke nollställd vridring...
IMG_1794.JPG.jpeg
 

olofpalme

Omega
Sådär ja. Posten i Spanien levererar, beställde torsdagkväll och paketet låg i lådan här i Linköping på måndagen!
Efter lite klistrande och fipplande med flickvännens nagellacksborttagning är det klart. Extremt nöjd!
2016-03-21 17.01.48.jpg
 

M.L.

Vacheron
2-Faktor
Sådär ja. Posten i Spanien levererar, beställde torsdagkväll och paketet låg i lådan här i Linköping på måndagen!
Efter lite klistrande och fipplande med flickvännens nagellacksborttagning är det klart. Extremt nöjd!
2016-03-21 17.01.48.jpg
Ser bra ut! :) Men vad behövde du nagellacksborttagningen till?
 

Julle

Omega
Äntligen får jag också posta i denna tråd. Funderar på att beställa hem Nato till den eller något annat kul. Tar gärna emot tips :)
image.jpeg

Grattis till en grym klocka! Funkar hur bra som helst på olika Natos i dina favoritfärger ;)
Jag kör på svart och grönt 3-ringars Zulu för tillfället då jag gillar att ha spännet under armen istället för på sidan, men se måste jag säga att jag fullkomligt älskar jubileelänken trots att den kan vara lite rasslig.. Den är ju så skön! :rolleyes:
 

andrewski

Omega
Grattis till en grym klocka! Funkar hur bra som helst på olika Natos i dina favoritfärger ;)
Jag kör på svart och grönt 3-ringars Zulu för tillfället då jag gillar att ha spännet under armen istället för på sidan, men se måste jag säga att jag fullkomligt älskar jubileelänken trots att den kan vara lite rasslig.. Den är ju så skön! :rolleyes:
Tackar! Den sitter grymt bra, men som du säger så kan länken vara lite rasslig men fortfarande toksnygg och skön. Sov med klockan på första natten så då är den tillräckligt skön!
Själv tycker jag Nato blir lite för bullig på mina handleder. Just nu har jag perlon, Guds gåva till människan. Ge det en chans, inte värst dyrt.
image.jpeg
Snyggt, ska ta en titt på det!
 
Topp