• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilder på din SKX !

Fujoor

Patek
2-Faktor
En 007 kan väl inte bli fel med ett Orange gummi från Obris morgan?
http://www.obrismorgan.com/natural_rubber_01_org_22.html

Ska nog beställa till sommaren.. Någon som har ett liknande gummi på sin redan?
Klart du ska beställa :) Tänk på att ha ett par extra fatbars. Blir svårt att få ut dom.
2015-06-23 02.56.15 1.jpg
 

Fujoor

Patek
2-Faktor
Det där ser ju givet ut!
Har redan gjort misstaget en gång så köpte några smala. :) Fick skära ut skiten när jag hade satt dom på något gummi som inte passa :p
Har hört någonstans här på forumet att för små bars kan nöta ut hålen? Tror det är bra att hålla sig till fatbars på seikodykare!
 

Alligatorn

Cartier
Ah, smart. Jag tycker dock inte att det är så himla skönt gummi om jag skall vara ärlig, men det ser himla snyggt ut. Bonetto 284 är betydligt mer skönt.
Hmm.. Kör något liknande flat vent från eBay. Sitter fruktansvärt skönt men man undrar ju lite hur dassig den orangea färgen är därifrån om man letar billigt..
Känns också som att man vill bryta av det orangea med lite hål annars kan det bli för mycket? :eek:
 

olofpalme

Omega
SKXen och jag firar en månad, trivs extremt bra tillsammans. Finns allid där för mig, på jobbet, i bilen, vid disken och igår vid byte till sommardäck. Tyvärr är hon lite för kvick, efter några dagar är hon några min före. Köpte henne begagnad så en service kanske skulle sitta fint, vad tror ni?
image.jpeg
 

M.L.

Vacheron
2-Faktor
SKXen och jag firar en månad, trivs extremt bra tillsammans. Finns allid där för mig, på jobbet, i bilen, vid disken och igår vid byte till sommardäck. Tyvärr är hon lite för kvick, efter några dagar är hon några min före. Köpte henne begagnad så en service kanske skulle sitta fint, vad tror ni?
image.jpeg
Testa att reglera själv. Ganska enkelt (men tidskrävande)!
 
Topp