• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilder på din SKX !

Omega87

Rolex
Fixar lite trevligare bilder till Instagramkontot.
IMG_20170404_185726_249.jpg
 

hampusg

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Pinsamt nog har jag inte testat Bonetti. Antagligen mitt bästa köp av gummistronk i och med Royal Straps superpriser på driven just nu.
Å det sitter som en smäck på 31:an.

För handen på hjärtat. Seikos Z22 har träffat alla grenar på vägen ner när det föll från toppen av fulträdet...
IMG_1130.JPG

Snyggt! Fan va sugen jag blev på att dra på orginal bezeln nu
 

ollkli

Rolex
2-Faktor
Känns helt underbar. Och roterar inget alls av misstag. Riktigt tajt i vridningen! Jag oroade mig för det själv innan köp att det skulle kännas epigt men positivt överraskad.
 

ollkli

Rolex
2-Faktor
Så mycket bättre än originalet!:) Behöll du originalinsertet?

Jo jag skar loss original med skalpell och limmade fast det i Murphy bezeln. Hade ett AM oxå men det var inte lika bra så jag "offrade"
Så mycket bättre än originalet!:) Behöll du originalinsertet?

Yes, skar loss det med skalpell och limmade fast i murphys. Så mkt bättre med original. Grymt nöjd och kan bara hålla med, såhär borde skx sett ut från början.
 
Topp