Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Pinsamt nog har jag inte testat Bonetti. Antagligen mitt bästa köp av gummistronk i och med Royal Straps superpriser på driven just nu.
Å det sitter som en smäck på 31:an.
För handen på hjärtat. Seikos Z22 har träffat alla grenar på vägen ner när det föll från toppen av fulträdet...
Den får löjligt mycket handledstid...Snyggt! Fan va sugen jag blev på att dra på orginal bezeln nu
Sjukt snyggt. Hur fick du till patineringen på tavla och visare?Ny för dagen!
Tack! Jag köpte den så. Tidigare ägaren hade, som jag förstått det, kört dom i ugnenSjukt snyggt. Hur fick du till patineringen på tavla och visare?
Börjat gilla de där med mer vintage index mot 007, fina
Välanvänd! Ser riktigt bra ut.
Ny bezel idag
Var köptes den?Känns helt underbar. Och roterar inget alls av misstag. Riktigt tajt i vridningen! Jag oroade mig för det själv innan köp att det skulle kännas epigt men positivt överraskad.
Så mycket bättre än originalet! Behöll du originalinsertet?Ny bezel idag på SKX009, Murphy Coin Edge Bezel!
Så mycket bättre än originalet! Behöll du originalinsertet?
Så mycket bättre än originalet! Behöll du originalinsertet?