• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilder på din SKX !

D

Deleted member 1154

Guest
_MG_1080.jpg


_MG_1065.jpg


43 Grader klarar klockan, men knappt jag :)
 
Senast redigerad av en moderator:

WBergdahl

Panerai
Lite fel tråd kanske, men kör iaf!
Är lite sugen på att köpa en SKX007 eller SKX009 på jubilee. Vart hittar jag dessa till bäst pris?
 
Var i Visby idag och kom och tänka på denna tråd så jag försökte ta några bilder. Med solen rakt i ryggen var det svårt att ta en bild eftersom man dels i naturlig pose fick dinkan i skuggan och väl i solen såg man inte ett skvatt. Fick två bilder som man säkert kan edita ihop till en schysst bild men än så länge får man slå ihop den med lite fantasi ;)

20150803_085522.jpg
20150803_085453.jpg
 
Senast ändrad:

almeyero

Panerai
Var kan man få tag i ett passande Seiko superoyster någonstans? Har sjukt svårt för jubileenlänken, även om den är riktigt skön.
 

Bruset

Panerai
Häpp!
Har länge varit sugen på en klocka med GMT/UTC-funktion, men att köpa en pjäs enbart för den egentligen fullständigt meningslösa funktionen har väl aldrig varit aktuellt egentligen. En mod kanske...:)
Beställde en 12 tim-ring från yobokies och kletade på min 009 och vips hade man en ny reskamrat!
Tyckte fan det blev rätt bra asså!
Vad säger ni?
image.jpg
 
Topp