• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blancpain - Swatchs nya projekt?

par

Patek
2-Faktor
Blev riktigt riktigt bra, var såhär det skulle sett ut från fabrik. Tack @Feskarn för bra leverans som vanligt!

IMG_4137.jpeg
IMG_4136.jpeg
 

Omegasaurus

Breitling
Hur känner ni som haft dem ett tag sen release? Kvallen på min moonswatch mars har varit rätt kass. Håller tiden fortfarande men kronografen pajjade rätt snabbt.
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Blev riktigt riktigt bra, var såhär det skulle sett ut från fabrik. Tack @Feskarn för bra leverans som vanligt!

IMG_4137.jpeg
IMG_4136.jpeg

Snyggt! :) Hann fyllas på med lite modeller efter att du la din beställning. Så när du tröttnar... ;)

 
  • Like
Reactions: par

Mic1

Rolex
2-Faktor
Vad är det för mått på banden på dessa? Hittar inte den infon på hemsidan.
Edit. Verkar vara 22mm
 
Senast ändrad:

bluetrain

Cartier
Förstår att Swatch tjänar extra stål på att kränga moon swatch blancpain swatch etc där man för en ringa slant kan stråla sig lite i glansen. Men hur bra är det på sikt, kan man undra?
 

RandyMarsh

Cartier
2-Faktor
Förstår att Swatch tjänar extra stål på att kränga moon swatch blancpain swatch etc där man för en ringa slant kan stråla sig lite i glansen. Men hur bra är det på sikt, kan man undra?
Det där har diskuterats till leda tidigare, både i den här tråden och MoonSwatch-tråden, det finns väl inget som tyder på en urvattning av varken Omega eller Blancpain. Och Swatch har många andra märken och mer eller mindre ikoniska modeller i koncernen så de kan nog fortsätta hur länge som helst. Vem vet, om 20 år kanske Swatch är plastvarianten av alla andra märken i koncernen 😉
 

Robert M

Breitling
Omega är ett starkare varumärke bland gemene man, är min teori. Sen är min personliga åsikt att det inte är en speciellt bekväm klocka att bära.
Jag tror som du + att det är bara hype kring omegas. Jag har köpt en varje gång jag varit utomlands men samtidigt sålt den direkt då jag inte vill använda den för att den repas av att bara titta på den😅
 
Topp