Kommer ni få in fler Meshlänk Milanese premium 20 mm till lagret? Såg att den va slut nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kommer ni få in fler Meshlänk Milanese premium 20 mm till lagret? Såg att den va slut nu.
Har du planer på större mejslar @Feskarn? Typ 3mm, Bergeon 30081-300.
Har du koll på om de har större? Hittar bara 3mm.Självklart kan jag lösa det. Lägger en beställning på en gång så det dyker upp på hemsidan under nästa vecka.
Har du koll på om de har större? Hittar bara 3mm.
Undrar om det röda är Sinn-rött @R.Capac ?Några nyheter i butiken är:
Gummi Diver ISO FKM
GUMMI DIVER ISO FKM Archives - Watchwear.se
watchwear.se
Gummi Diver FKM
GUMMI DIVER FKM Archives - Watchwear.se
watchwear.se
Gummi SMP300
GUMMI SMP300 Archives - Watchwear.se
watchwear.se
Gummi Crosspattern
GUMMI CROSSPATTERN Archives - Watchwear.se
watchwear.se
Kan nog vara EZM13.1 -rött. Visarna och text på min UX är mer åt röd-orange.Undrar om det röda är Sinn-rött @R.Capac ?
Hittat något?Jag kollar upp det.
Hittat något?
Får man önska ett grönt krokodil? Skulle sitta grymt på min speedy har jag fått för mig.
Har du planer på större mejslar @Feskarn? Typ 3mm, Bergeon 30081-300.
Hej. Har du möjlighet att få fram lösa tippar (gafflar) till Bergeon 6767S?
Finns det några planer på att sälja extra kort eller långa band?
Fattar, låter ändå rimligt. Tack för svar!Det är tyvärr väldigt få tillverkare som erbjuder olika längd på banden utan de kör nästa samtliga med en "standardlängd". Skulle man vilja beställa en kortare/längre modell måste det specialbeställas och då måste det oftast beställas minst 50 st av varje färg och storlek.
Nevermind tillämpade lite logik så nu blir det åka avDet råkar inte händelsevis finnas någon sådan där trevligt rabattkod som är aktiv? Känner att det på börjar kännas lite tomt i bandlådan
Tänkte efterfråga fler band i 21mm som passar nya Submariner och även en sådan modell där man kan använda originalclasp. Finns i 20mm men inte 21mm just nu.
Sedan undrar jag om Curved Gummit som sluter an mot boetten kommer komma in igen i 19mm?
Har du möjlighet att kika närmare på, och eventuellt bifoga någon bild på hur din oysterlänk ser ut inne i claspen? Taper ner till 16mm? Tänker på att eventuellt byta ut claspen mot en annan. Sen undrar jag även om bandstiften fäster ändlänkarna i länken eller om ändarna är ”fast monterade” så att säga