• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Emlan

Cartier
Paneristi
2-Faktor
På Tradera nu, skynda fynda. Nyskick!

IMG_20231222_002830.jpg
IMG_20231222_002927.jpg
IMG_20231222_004237.jpg
Ser ju ny ut 😂
 

eddiex

Omega
Ni som uppmärksammat detta kan försöka sköta detta lite snyggare istället för att få min annons att se ut som totalt bedrägeri under tokiga annonser. Meddela mig så ser jag till att undersöka det.

Själv hade jag ingen aniing om detta.
 

Alarik

Audemars
2-Faktor
Ni som uppmärksammat detta kan försöka sköta detta lite snyggare istället för att få min annons att se ut som totalt bedrägeri under tokiga annonser. Meddela mig så ser jag till att undersöka det.

Själv hade jag ingen aniing om detta.

Du måste ju själv ta ansvar för vad du säljer.
Att få min annons att se ut som totalt bedrägeri under tokiga annonser”. Faktum är ju att det ÄR bedrägligt och ska helt klart hamna under tokiga annonser.
Lägg där till att du har en extremt fluffig returpolicy. Hur skulle den exempelvis tillämpas när du sålt aftermarket-delar och köpare märker det i efterhand givet att du går på defensiven här?
 

eddiex

Omega
För att ni behandlar mig som en bedragare helt enkelt på direkten utan att kontakta en gammal medlem för att kontrollera ursprunget. Kolla min profil så ser du att jag har en hel del affärer gjorda här på KS. Jag har inte avsikten att lura någon här. Är själv väldigt förvånad över den här informationen.

Jag är inte typen av person som undersöker varenda del av klockan minutiöst för att hitta fel. Att spännet är fake är något jag inte känt till. Ni som är duktiga och ser detta kan påpeka och informera utan att utgå att jag är en bedragare. Klart jag blir defensiv med tanke på hur ni agerar utan att ställa frågor. Allt jag fått är "spännet är fake"? Ok? Jag kanske inte visste om det.

Klockan köpte jag begagnat och utgick att allt var originalt. Kommer att ta kontakt med säljaren för att försöka få mer information.
 

RobVintage

Panerai
Vill du bara visa upp att du har en Dj36 @Patrik.L
Sälja lär inte vara aktuellt med den prissättningen.

 
Topp