• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

RickardG

Breitling
Någon som är sugen på en Dey-Dey?? :)

Day Day.png
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Ni som postar länkar, SNÄLLA! Ta en cap och lägg upp samtidigt! Ganska tråkigt att läsa efterföljande kommentarer när annonsen oftast försvinner någon timme efter anmälan...
 

Wesslan

Cartier
2-Faktor
Formulerade mig dåligt. Jag manade att det troligen rör sig om en replica då det varken nämns märke eller pris. Det brukar tyda på att allt inte står korrekt till.
 

alfgren

Rolex
2-Faktor
Bitvis äkthet. Bra grejer helt enkelt.

Klockan har ett special kort som gäller som garanti 2 År
Och som äkthet bivis , jag har en värdecheck som bevisar att jag som köpte klockan och det finns kodar man kan använda de om man vill vända sig till företaget som jag har köpt och be kvitto om man vill , värdecheck = kvitto
 
Finns väl ett par Dalapågar som skulle kunna vara intresserad av denna Day-date utan varken datum eller veckodag. Perfekt som gåva till damen, bara byta batteri och sedan köra!
annons.jpg
 

Maxim

Cartier
Tyckte denna var lite klassiskt kul, med ett nypris på 14237kr, men han fick den för det fantastiska priset af 2595kr!

Capture.PNG
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Vilken sjuk story
http://www.tradera.com/wakmann-brei...tic-vintage-forgylld-auktion_190110_200396194


Tryckknappar och kronor är nya.
Tillagt i objektsbeskrivningen (24 jan 10:41)
En absurd historia. Köparen (alias Skademannen) köper en Omega Constellation med fyrkantigt glas. Köparen tycker att det syns lite packningsmassa och returnerar klockan. Nu tycker köparen att jag förstört boetten men efter att han tittat närmare så ändrar han detta till en liten spricka i glaset under glasringen. Erbjuder honom att beställa ett nytt Omega glas men han vill lämna in klockan till auktoriserad Omega verkstad. Han vill nu ha betalt för undersökning, nytt glas samt att dom också kan passa på att helrenovera tavlan samt göra en helservice. Han vill nu få betalt av mig med 6500:- för en klocka jag satte ut för en krona och som såldes för 4300:-
Tillagt i objektsbeskrivningen (24 jan 18:09)
Har precis fått mejl från en till klocksäljare som drabbats av alias Skademannen. Försöker uppenbarligen krångla sig till gratis klockor eller ännu bättre få betalt för att behålla klockan.
 

alexndr

Rolex
2-Faktor
Hmm. Inte för att det berättigar köparens beteende men jag köpte en klocka av samma säljare och det blev en del strul ..


Skickas från min iPhone via Tapatalk
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
  • Like
Reactions: par
Topp