• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Choppe

Rolex
2-Faktor
http://www.blocket.se/jonkoping/Kockan_omega_seamaster_aqua_terra_8500_60042573.htm?ca=11&w=3

Akta er för denna.
Klockan, eller rättare sagt säljaren har varit igång ett antal gånger tidigare. Guiseppe, Antonella etc. Från Gotland, Tranås mm. Har anmält flera gånger tidigare. Det lustiga är att priset i annonsen går upp för varje gång.
Han handlar bara med Rolex Datejust så jag antar att detta är ett undantag. Verkar också vara en praktisk klocka när den har plats för certifikat och garanti inuti klockan.

Fy fan.
 

Galaxy

Rolex
..."En submariner daytona gmt har vem som helst!!! Dessa är (one of a kind)"

Skärmavbild 2015-04-17 kl. 21.54.15.png
Ifrågasatte hans ordval om att den var "unik" och fick till svar:
"Så du menar att Julia Roberts klocka ej är unik?
Ja där ser man manfödds okunig o dör okunig;("

hehe
 

F1zbo

Cartier
2-Faktor

johpe

Panerai
2-Faktor
27k är startpriset, och givetvis utan 20% köparprovision, den blir säkert dyrare, kaplans får bra betalt för klockorna på kvaliteten särskilt rolex

cheers
christian


Jo det är klart. Men om man kollar på "alla" andra rollar på Kaplans så börjar de betydligt högre, därför undrar jag om detta är en model som helt enkelt inte kostar mer eller om det är ett lockpris på denna som JohnDoe skriver.
 

poormans

Rolex
Jo det är klart. Men om man kollar på "alla" andra rollar på Kaplans så börjar de betydligt högre, därför undrar jag om detta är en model som helt enkelt inte kostar mer eller om det är ett lockpris på denna som JohnDoe skriver.


den har ju ett utgångspris på ca 32,5 inklusive provisionen och den landar säkert på 35-40k vilket är normalpris

sen är det alltid enklare att få igång en budgivning om utgångspriset är lägre

cheers
christian
 

Anders Forsberg

Audemars
2-Faktor
Hmmmm... kanske i behov av service? :)

Screenshot_2015-04-23-21-56-57.png

Inser att jag är lite ny på detta (och därför eventuellt kommer att bli skriven på näsan), men...

...vad exakt är det man får för sina (i skrivande stund) tvåtusenåttahundratjugosju hårt förvärvade slantar?

Vintage-Heuers kostar för all del en del pengar, men är det någonting som är räddningsbart på denna?
 

Hugii

Audemars
Inser att jag är lite ny på detta (och därför eventuellt kommer att bli skriven på näsan), men...

...vad exakt är det man får för sina (i skrivande stund) tvåtusenåttahundratjugosju hårt förvärvade slantar?

Vintage-Heuers kostar för all del en del pengar, men är det någonting som är räddningsbart på denna?

Ska jag vara ärligt så tycker jag att man får en skrot-heuer :) Jag är inte heller expert på det men eventuellt att man får tag i en liten del/skrov som inte är rostskadad och som är svårt att få tag i.

tradera2.jpg
tradera1.jpg



http://www.tradera.com/item/1917/231120231/heuer-autavia-
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Njae kan va svårt att få tillbaka pengarna med ett nytt cal 12 i den boetten etc. Men de skiter jag i ,jag gillar utseendet på klockan. Så jävla synd att det är hål i plexiglaset. Annars hade jag isåfall aldrig ens bytt de [emoji3]
 

ScubaKing

Audemars

tissoter

Audemars
Är en kille i farten på Tradera med alias : janhade han har lagt upp en helt drös med blandade kopior i både Rolex,Omega,Breitling kategorierna. Har anmält några stycken!
 
Topp