• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cartiertråden

B1884

Audemars
2-Faktor
Nyservad!

9A534CB6-B51E-4DBD-B94B-43851DCDCF20.jpeg
Riktigt grym!

EDIT: vilken size är detta?
 

Bagarebergstrom

KS Explorers Club
2-Faktor
Skulle gärna äga en TT och var primärt ute efter en sådan när jag väl letade men tycker helstål vart jäkligt bra och passar till det mesta vad gäller övriga accessoarer och outfits.
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor

DukeNukem

Omega
Är det någon som köpt nya Santosen än? :)
Japp, haft den typ en månad nu. Sååå nöjd. Visste inte direkt vilken storlek men efter en stund i butiken så blev det Large. Tyckte medium kändes för liten och dressad. Large känns mer sportig. Har den som vardagsklocka. Kör nu med länk som känns väldigt bra på handleden. Skinnbandet var ok det med men lite stelt i början. Dock lite känsligt för vattenstänk. Mitt är redan lite fläckigt. Explorern har fått svår konkurrens nu om handledstid.
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Japp, haft den typ en månad nu. Sååå nöjd. Visste inte direkt vilken storlek men efter en stund i butiken så blev det Large. Tyckte medium kändes för liten och dressad. Large känns mer sportig. Har den som vardagsklocka. Kör nu med länk som känns väldigt bra på handleden. Skinnbandet var ok det med men lite stelt i början. Dock lite känsligt för vattenstänk. Mitt är redan lite fläckigt. Explorern har fått svår konkurrens nu om handledstid.
Hala upp massor av bilder!!
 

Selamb

Omega
Nu har jag grävt lite i min fråga ovan om urverket i nya Cartier Santos. Där sitter ett inhouse-verk cal. 1847 MC. Kan bli en sån. Efter försäljning av min Submariner date...
 
Topp