• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Chans till gratis Gummi..

Royal Straps

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Hej !

Snart får jag in massor av Dykstraps fån Bonetto Cinturini.

Många modeller och Specialfärger för bara Royalstraps i Sverige.

Gilla Royalstraps på Instagram nu för senaste info och va med i utlottning av valfrit

Dykband, För varje 100 följare på instagram delar jag ut ett gratis Band.

Tack för ordet / Mathias
 

Royal Straps

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Vilka blev testpiloterna som fick varsin klocka som du annonserade om i en tråd?:angel:
Vad hände med specialerbjudandet till alla här på forumet om Divestraps från Bonetto Cinturini?

https://klocksnack.se/threads/logo-royalstraps-och-testpiloter-för-ny-beater-watch.22442/#post-454385

https://klocksnack.se/threads/divestraps-från-bonetto-cinturini.21637/[/quote


Butiken öppnar inom 1 månad eller så ,då kommer absolut erbjudanen och innan det också här på KS.

1 Testpilot finns här på KS och 1 utanför, kommer att söka 1 till snart här med, men det var ett sånt himla liv

om att jag inte fick skriva under Medstil. så jag väntade tills jag blev Official här och stöder KS samt har ledningens

goda vilja att söka testpiloter ge erbjudanden sälja mm

Mvh

Mathias
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Jag tycker att det är kanon med nya butiker och med folk som vågar!

Kör med öppna kort och god transparens bara, så blir nog alla nöjda och glada!

Hör av dig när butiken är uppe!
 

DrDre

Patek
Jag tycker att det är kanon med nya butiker och med folk som vågar!

Kör med öppna kort och god transparens bara, så blir nog alla nöjda och glada!

Hör av dig när butiken är uppe!

Jag håller med dig. Jag tycker att det är skitroligt med nya produkter och nya aktörer som ger oss klockgalningar fler valmöjligheter. Dessutom roligt med folk som vill satsa, ta risker och lägga tid och pengar på att göra saker.
 
Topp