• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cigarrtråden

20170507_124458-01.jpeg
 

SSL

Audemars
Hallå! Jag ska på svensexa om ca 2v och vill bjuda till med lite sjysta cigarrer. 6st behöver jag. Vart ska jag köpa dom i Sthlm och vad kostar 6st av bra kvalité? Tänk på att det inte är några erfarna cigarrökare direkt och inga jättesummor. Så mao fina cigarrer för amatörer. Tips?
 

Adro

Panerai
2-Faktor
Hallå! Jag ska på svensexa om ca 2v och vill bjuda till med lite sjysta cigarrer. 6st behöver jag. Vart ska jag köpa dom i Sthlm och vad kostar 6st av bra kvalité? Tänk på att det inte är några erfarna cigarrökare direkt och inga jättesummor. Så mao fina cigarrer för amatörer. Tips?
Gå in på framcigarr och förklarar läget, så plockar han fram 6st bra för ändamålet
 

sherwan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Hallå! Jag ska på svensexa om ca 2v och vill bjuda till med lite sjysta cigarrer. 6st behöver jag. Vart ska jag köpa dom i Sthlm och vad kostar 6st av bra kvalité? Tänk på att det inte är några erfarna cigarrökare direkt och inga jättesummor. Så mao fina cigarrer för amatörer. Tips?
Framcigarr och fråga Roger. Han bör kunna hjälpa dig med några goda kubaner till rimlig pris.
Monte nr4 är bra och goda, kostar ungefär 80kr/st
 
Topp