Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Från i fredags. Inledningsvis så började vi med en Upmann nr 2 2010 från @BOTL. Hade skyhöga förväntningar då jag håller Upmann som ett av mina favoritmärken.
Perfekt drag, brann fantastiskt bra men båda var hyffsat besvikna på smaken. Cigarrens upplevdes som torr och sträv i smaken, lite som efter man äter en valnöt. Ingen cigarr i min smak.
Här kommer en bild på att den är tänd också
Bravo! Jag skulle precis börja en rantHär kommer en bild på att den är tänd också
Riktigt skön efter en förmiddags solande; lättrökt, inte så nikotinstark. Milda goda smaker. Perfekt för en färsking som mig inga konstigheter helt enkeltVisst är den jävligt bra. Inte för komplex utan en bra cigarr som fångar nuet.
Haha jag anade att något liknande var påvägBravo! Jag skulle precis börja en rant
Då får jag ta dig på orden och lägga band på mig.Personligen slår Siglo Vl, Siglo l med hästlängder. Men rör helst inga Siglo Vl före 5 års ålder, då är de gudomliga
Från i fredags. Inledningsvis så började vi med en Upmann nr 2 2010 från @BOTL. Hade skyhöga förväntningar då jag håller Upmann som ett av mina favoritmärken.
Perfekt drag, brann fantastiskt bra men båda var hyffsat besvikna på smaken. Cigarrens upplevdes som torr och sträv i smaken, lite som efter man äter en valnöt. Ingen cigarr i min smak.
Jag hade dock med mig två cigarrer till och när jag fick sms från min bror att jag fått ett syskonbarn så var det bara att tända upp en Upmann Monarcas 2007. Oj oj, vilken cigarr! Hade allt! Smakade precis så som jag vill att en Upmann ska smaka. En slags syrlig sötma! Så god och en fantastisk kväll!
Amen jag hänger på och också tänder en H.Upmann N.2 2010 @BOTL
Riktigt riktigt trevlig!
Lång sammetslen krämig lattesmak, vid 25min så kommer det smygande läder.
Stort tack för tipset!
Smyger även in en bild på nya tändaren
Den fungerar faktiskt riktigt bra!
Naaaaaaaw. Guuuuud vad gulligtDrog en promenad med @Cristian vid stranden och spana in solnedgången.