• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Då var det dags för unboxing..

Asplund

Patek
2-Faktor
..av klockan jag tänkt bära dagligen tillsammans med min Oris pilot under många år framöver!

Efter fjärde rollen i år har jag nu hittat hem.

b66773.jpg


b66774.jpg


b66775.jpg


b66776.jpg


Började ju rolex året med en 16610 som var min graal för 5 år sedan, kände dock att jag ville ha SubC för att nå målet jag satte då mitt klockintresse startade, köpte därmed en 114060 som är så jävla grym, dock saknades datum alldeles för ofta och jag tänkte därför försöka mig på något lite "roligare" blev en 216570 med svart tavla som sedan byttes mot en vit tavla.. Den är likaså riktigt trevlig, dock ingen keeper livet ut det kände jag direkt, så jag hade inga andra val än att flippa den och köpa the shit! 116610 :D

Den ska följa med på allt, min nya bästa vän. Kärlek.

Wristshot (Plasten kvar på glaset)

b66777.jpg


Tack än en gång till Rob. Engström, ni är som vanligt fantastiska!

Propagandaministern, tack för en trevlig pratstund och för din hjälp.

/Asplund
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Grattis! Har haft min i snart ett år och den växer fortfarande på en. I början hade vi ett lite stormigt förhållande men det lade sig och nu är jag bara skit nöjd och de kommer du oxå vara!
 
Topp