Tome
Cartier
Alltså va faan! Hade mejlat och ringt enda AD i Sverige för Panerai (NymansUr) för att kolla vilka OEM band dom hade inne för min nya Panna. Kommer dit (bara 20 mil enkel väg - en nätt utflykt). Får då veta av kvinnan i butiken att "Nää, det där JV bandet vi har inne till Radiomir passade visst inte ditt spänne. Men du kan ju beställa ett band. Men jag vet inte priser och vilket som passar din klocka. Det finns ju såå många olika varianter. Jag får kolla det och mejla dig imorgon". Var det bara jag som trodde man kunde förvänta sig topp service ifrån Nymans? Jag hade ju specat min modell i email och telefonsamtal. Lätt besviken! Men antar att servicen kanske är bättre om man köper en 300ksek klocka än ett par ynka band för 5-6ksek... Förstörde iaf min dag! Nån annan som haft samma upplevelse? Kommer nog att kontakta den Panerai-butik på Rivieran som jag kommer att semestra nära i sommar istället och hoppas att dom har bättre koll.
Note: jag var i hufvudstaden i affärer och hade inte åkt 20 mil endast för att köpa ett par straps
Note: jag var i hufvudstaden i affärer och hade inte åkt 20 mil endast för att köpa ett par straps