• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Taskig fokus på pannan.. Jag vet.. Skitig ruta.. Jag vet. Men cool bild ändå..Jag vet!!:)
image.jpeg


Ska försöka få bättre fokus på klockan i eftermiddag när jag åker tillbaka över bron...;-)
 

Johan S

Omega
Tack! Brukade gilla den andra Radiomirboetten och när den "nya" 1940 kom blev jag tveksam. Men som med mycket annat kommer man med tiden på bättre tankar så blev tvungen att skaffa en 1940.

Bra val! Man blir klokare med åren och tiden. 512 som mäter 42mm om jag inte har fel va? Det är just den ref. som lockar mig att slå till på en Panna.

Edit: Såg att du hade skrivit att det var en 512 längre ned.
 

MJ24

Patek
2-Faktor
Nu måste man ju börja se sig om efter en jäkla massa band också! Var hittar man ett schysst brunt krokodil? Tänker mig något liknande detta
963721.png.adapt.916.464.png
Surfa in på Paneristi.com (http://www.network54.com/Forum/353391) och kika. Där finns både privatpersoner och företag som säljer bra straps.
Kan också varmt rekommendera The Strapsmith, DiStefano och Ted Su (och så får du ju inte missa ett canvasband från AW-straps här på forumet!:)!
 
Topp