• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Palenkovich

Patek
2-Faktor
932, från 2018 ;)

CC91DA41-EF41-49DC-9B5D-26B73A4B3419.jpeg
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Jag var strapberoende redan innan jag blev med panna, men jag tycker faktiskt att det är riktigt lurigt att välja till min.
Kan vara guldvisarna som ställer till det i huvet för mig, känns som att man inte kan ha för ruffigt eller färgmässigt spretigt till guld på nåt vis. Med svarta visare skulle man ju haft obegränsade möjligheter.

Testade just med ett tokmatchat (se nedan tillsammans med det som sitter på för tillfället), men det känns som det blev helt tråkigt i jämförelse. Vad säger ni mer rutinerade om färgval till denna? Och är det bara jag som är fjantig gällande ruffigt och guld?
7.jpg
Såg du 74:an jag länkade för ett par sidor sedan. Den skulle passa perfekt.
 

Pälle

Cartier
Pledge Member
Hej!
Va i Köpenhamn i sommars och såg en snygg Panerai men gick aldrig in o kollade, svart bezel typ 40-45 mm och tror att någon vidare va blå, någon som vet vilken jag menar? Kan inte riktigt sluta tänka på den :)
 

Pälle

Cartier
Pledge Member
Stort tack :) vet att jag fastnade för den då jag tyckte den va lite mer i min storlek, kanske dags att byta ut tråk-suben :)
 
Topp