Kan lägga tillTack för tipsen
Kyros straps
Bosphorus leather
Iris thomas leather
Cb straps
Alla dessa är inom eu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan lägga tillTack för tipsen
Nope, Bosphorous är Turkiet.Kan lägga till
Kyros straps
Bosphorus leather
Iris thomas leather
Cb straps
Alla dessa är inom eu
Vill oxo slå ett slag för @oddface som gjorde två fantastiska Canvas band till mig härom veckan.Kan lägga till
Kyros straps
Bosphorus leather
Iris thomas leather
Cb straps
Alla dessa är inom eu
lägg till italienska https://www.distefanostraps.comKan lägga till
Kyros straps
Bosphorus leather
Iris thomas leather
Cb straps
Alla dessa är inom eu
233?Toshi "Nero" på en...?
För lätt för dig
Det är lättare för många andra som kommer ihåg vilka ref som hänger ihop med vilka nick.För lätt för dig
Allt i 22mm?Natoband, vita gummin och gröna gummin i 22 mm dyker upp i ~augusti.
Allt i 22mm?
Spännande. Har du några bilder? Hur ser OEM-nato ut liksom?24 i nato
Alla strl i vitt
22 i grönt är nytt
Just ja, men jag har sluppit postmords tullavgifter dockNope, Bosphorous är Turkiet.
Spännande. Har du några bilder? Hur ser OEM-nato ut liksom?
Jag jobbar på det. Har varit sjuk.Inga bilder. Du får ta dig tiden att komma förbi så visar jag
För att citera Gert: Äntligen!24 i nato
Alla strl i vitt
22 i grönt är nytt
För att citera Gert: Äntligen!
Får ni en ett gäng eller kan man boka? Grönt 22. Man vill ju följa strömmen
Ett lätt begagnad lagom patinerat dubbelvikt assolutamente måste du ha... det finns dessutom på köp och säljEtt halvt dygn senare som Paneraiägare och jag känner att besattheten har börjat. Måste ha fler band! (Tips?)
Ett lätt begagnad lagom patinerat dubbelvikt assolutamente måste du ha... det finns dessutom på köp och sälj
Det går på 2 dagar. Slänger du bandet sen?Det tar ju halva saken ur bandet, man vill ju patinera själv
Det går på 2 dagar. Slänger du bandet sen?
Går du fö att återställa rätt ok med antingen tvätt eller mockaborste om man är lagt åt det hållet.
Det är spännande hur mitt fortfarande ser hyggligt opatinerat ut. Vad är det för fel på er?Det går på 2 dagar. Slänger du bandet sen?
Går du fö att återställa rätt ok med antingen tvätt eller mockaborste om man är lagt åt det hållet.
Vi byter inte band 3 ggr per dag?Det är spännande hur mitt fortfarande ser hyggligt opatinerat ut. Vad är det för fel på er?
Inte jag hellerVi byter inte band 3 ggr per dag?
Då vet jag inte hur du görInte jag heller
Jag har klockan lite längre upp på armen så att inte handsvetten skvätter?Då vet jag inte hur du gör