617 är så himla fin *dreggel*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så, vad heter bandet och kan man köpa det separat?Likadant band på vanliga 797
Edit: läste lite väl fort
Japp, eller om de (Paneristi Tyskland) gett det som ett önskemål från början.. En 372 med 6152/1 tavla.Billigare, skulle jag gissa på. Det kostar inte så mycket att ta 30 st 372-boetter ur existerande produktion och borsta lite...
Snyggt en oslagbar dubbel
Så, vad heter bandet och kan man köpa det separat?
Fast det är ett väldans ljust asso, right?Det är ett asso bara. Finns ingen bandkatalog för 2019 men bör inte vara några konstigheter
Vad väntar du på?590 nästa?
Vi kommer rekommendera AD, dvs. Nymans/Krons och vad service kostar finns att läsa på Nymans Urs hemsida.Hej!
Är sugen på att köpa min första Panerai, en PAM164 för att vara exakt. Har hittat en från 2013 som saknar servicehistorik och undrar lite vad en service skulle landa på ett ungefär. Har någon tips på en bra urmakare i Stockholm så hade jag varit tacksam!
Vad väntar du på?
Eller ja, om du inte är en fegis så väntar du på
Ja, kanske ska vänta istället!Vad väntar du på?
Eller ja, om du inte är en fegis så väntar du på
Ovanlig och inte populär (vilket såklart inte ska hindra dig). Har inte ett så typiskt Panerai-utseende egentligen. Har du sett 1104, den kanske också kan locka?Gillar automatiska urverk, utseendet och känns som ett hyfsat pris. Är det något speciellt med just 164 som jag borde tänka på?
992, tror jag.Den där är så jäääävla go, var det 992 eller 995 den hette?
Ja den var riktigt fin, tack för infon. Har ingen koll alls på Panerai mer än att jag gillar utseendet. 164 kunde jag få köpa för 28, men trist om den inte går att sälja vidare sen!Ovanlig och inte populär (vilket såklart inte ska hindra dig). Har inte ett så typiskt Panerai-utseende egentligen. Har du sett 1104, den kanske också kan locka?
Jag är ytterst tveksam till att den ens är lätt att sälja internationellt, tyvärr.Ja den var riktigt fin, tack för infon. Har ingen koll alls på Panerai mer än att jag gillar utseendet. 164 kunde jag få köpa för 28, men trist om den inte går att sälja vidare sen!
Stort tack för hjälpen, får visst ha lite tålamod och vänta med köpet.Jag är ytterst tveksam till att den ens är lätt att sälja internationellt, tyvärr.
Fast det är ett väldans ljust asso, right?
Du kan inte tänka dig typ 112, 111 eller 000 istället, manuella verk?Stort tack för hjälpen, får visst ha lite tålamod och vänta med köpet.
Har aldrig ägt ett manuellt verk, känns lite bökigt . Men kanske är för att jag aldrig ägt en!Du kan inte tänka dig typ 112, 111 eller 000 istället, manuella verk?
Har aldrig ägt ett manuellt verk, känns lite bökigt . Men kanske är för att jag aldrig ägt en!
Kika på ett 8-dagars typ 560 så behöver du inte bekymra dig speciellt mycketHar aldrig ägt ett manuellt verk, känns lite bökigt . Men kanske är för att jag aldrig ägt en!
Kika på ett 8-dagars typ 560 så behöver du inte bekymra dig speciellt mycket
PAM 422 på Mays-Berlin Black 74-Edition 35 med guldsömm
Ta den till Krons eller Nymans, de som är ADs för Panerai.Tja, idag sa det "pjing" från min Panerai 112 när jag vred upp den. Tips på serviceverkstäder i stockholmstrakten tas tacksamt emot.
mvh Sevve